Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dlientjuh schreef:Dan ga ik lekker puh weer op tijd slapen vanavond
dlientjuh schreef:gadverdarrieee![]()
even me handen wassen
dlientjuh schreef:dlientjuh schreef:gadverdarrieee![]()
even me handen wassen
kattenstrond
korste lucht die er is
Lous schreef:Hoe kun je nou weer kattenstront aan je hand hebben????
Naomi_Haffie schreef:JEZUS , wat zijn jongengs toch Fúcking Klóte ,:S ik was totally in love op kevv, en nu vind ik em dus ook nog leuk, stuurde die vanacht om kwart over 12 een smsje , ja waneer word je 15/16 , dus ik stuur vanochtend terug dat ik 15 word,.. ik vraag op msn waarom die dat voreg, hij zegt ja ik heb besloten dat ik niet meer met meiden omgaan , die jonger zijn dan mij dus die 14 jaar zijn daar begin ik niet meer mee, dus dat betekent dattie niets met me wilt ofzo , pffffffff, hoe stom kantie zijn k.ut kapsones joch !
Lous schreef:Naomi_Haffie schreef:JEZUS , wat zijn jongengs toch Fúcking Klóte ,:S ik was totally in love op kevv, en nu vind ik em dus ook nog leuk, stuurde die vanacht om kwart over 12 een smsje , ja waneer word je 15/16 , dus ik stuur vanochtend terug dat ik 15 word,.. ik vraag op msn waarom die dat voreg, hij zegt ja ik heb besloten dat ik niet meer met meiden omgaan , die jonger zijn dan mij dus die 14 jaar zijn daar begin ik niet meer mee, dus dat betekent dattie niets met me wilt ofzo , pffffffff, hoe stom kantie zijn k.ut kapsones joch !
Okee laten stikken die hap. Leeftijd maakt tegenwoordig niet veel meer uit, als het maar niet te is.![]()
Kijk bijvoorbeeld 12 en 17 vind ik heel iets anders dan 23 en 28.
SmeeJ schreef:LALALALA IVAAAR LALALA
SmeeJ schreef:.
hij is gespierd