Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jasia schreef:Kyrseltje: Zo te horen hebben Floris en jij heel veel van elkaar geleerdVeel sterkte nog..
o0valerie0o schreef:mij kende je al he? of kende je me nog niet?
SmeeJ schreef:Yeah
assje is mooi suus, met nog meer spieren wordt hij nog mooier
kekaro schreef:lekker hè ?!
je eigen zadel op je eigen paardje en hobbelen maar
ik kan niet wachtennnnn
Jasia schreef:Een meter, gaaf! Mijn haf gooit een balk die 10 centimeter hoog staat er nog af..
Suusiejj; Fijn dat Asra zijn best deedVind hem ook een hele mooie haf! (ben smoorverliefd op al jullie haflingers
) Wat voor nieuw zadel heb je?
Kyrseltje schreef:suusiejj schreef:weer nieuwen?
mja
ik heb net as gereden met me nieuwe zadel
ben totaal verliefd op as en het zadel
hij zit heerlijk en as deed echt zn best vandaag
maar zou zo ff foto's dumpen want het uploade gaat lang duren
Suusiie!
Ik weet het.. mja.. We kunnen hun ook niet de schuld geven van dat wij zo'n hecht groepje zijn
Fijn meis! Jij gaat dalijk eens vrolijk tegen anne concureren in de ZZ!
suusiejj schreef:Kyrseltje schreef:
Suusiie!
Ik weet het.. mja.. We kunnen hun ook niet de schuld geven van dat wij zo'n hecht groepje zijn
Fijn meis! Jij gaat dalijk eens vrolijk tegen anne concureren in de ZZ!
whahaha jah oniej, er was er al 1 op stal die net zei waarom doe je niet mee aan concour, ik zow dat red ik nooit asra heeft nog maar 3x een half rondje gegallopeerd, zei ze dan doe je togh zonder galop? doe mee aan het stal concour,
en dat voor iemand die best verwaand is, vond het wel verbasend dat ZIJ me dat vroeg, en ach miskien een leuk idee ja
Kyrseltje schreef:Kan toch! Als het niet officieel is, why not.
Kyrseltje schreef:Haha, damn man! Dat is poedersuiker. Ok zo'n leuke jongen bij onsop school, maar een vreselijke patser, en zijn broer is nóg erger..
Horsii_mine schreef:Kyrseltje schreef:Haha, damn man! Dat is poedersuiker. Ok zo'n leuke jongen bij onsop school, maar een vreselijke patser, en zijn broer is nóg erger..
Ach.. Een voordeel.. Tot nu toe alle superknappe jongens die ik heb gezoent kunnen het niet(Inclusief die R.
Maar z'n look is nog steeds perfect..)