[HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 20:10

Met mij gaat het een soort van goed.
Ik loop nog steeds op krukken maar ik ben vandaag stiekem een rondje gaan stappen met mijn pony.
Op andere paarden durf ik nog even niet aan ( 1 Z2 dressuurpaard dat helemaal hysterisch zou worden van dat ding om mijn knie, 1 haflinger die al 2 weken niet meer gelopen heeft en nogal ontploft soms,
1 haflinger die de laatste tijd kuren heeft waarop je ook liever niet zit als je je niet kan vastklemmen als dat nodig is, 1 jong paard dat weer naar diegene die hem heeft ingereden is gebracht na het ongeluk := )
Mijn verzorgertje lag ziek op bed dus dat gaf de doorslag om nog even op mijn oude vertrouwde pony te stappen waarvoor ik wel iets te groot ben maar gelukkig niet te zwaar :D
Ik was eigenlijk bang dat het heel raar zou voelen opeens op zo'n klein ding, maar het voelde net als 3 maanden geleden toen ik er het laatst op gereden heb :D

Je hebt het linkje hier nog niet gezet, in ben benieuwd pricilla pernille ! (oe, ik weet je naam nog) Oe, ik wist je naam toch niet meer :')
Laatst bijgewerkt door romyloverrr op 11-04-14 20:23, in het totaal 3 keer bewerkt

Equisync

Re: [HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 20:22

*kuch het is Pernille niet pricilla :P *

Had je inderdaad nog nog gezegd Pernille, wat is dat toch al snel zeg! Maar ik denk toch dat het voor jullie bieden de beste beslissing is hoor!

Kim_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 20:54

wel leuk dat je morgen nog een shoot met haar hebt. ik denk dat je voor beide kanten een goede beslissing hebt gemaakt al blijft het moeilijk denk ik.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 21:37

SuperAssie schreef:
Hengstigheid.. Blij dat ik een ruin heb! :o

Succes noa!

Ik heb vandaag een lekker tutteldagje gehad, en zie hier de metamorfose van andor. 5 jaar geleden en nu:
[ Afbeelding ]
*zelfde pony, zelfde poort, 5 jaar later :D*

Wouw wat een verschil, die is goed opgedroogd

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 21:41

Dankje!
Hij is er echt op vooruitgegaan moet ik zeggen haha, al heeft hij nog steeds die eigenwijze puppy uitstraling, en die mag hij van mij ook altijd houden, daar ben ik voor gevallen <3
Vind het geweldig om te zien hoe hij uitgezwaard is tot een heus paard als je die schrale puppy er zo naast ziet staan haha

_Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 12:30

Fijn dat het goed ging Pernille!! Komt Marjolein vandaag foto's maken?? Veel plezier in ieder geval, en geniet nog even van Abby :(:)

En tsja, wat wil je dat ik vertel? :P Een vriendin van mijn moeder heeft rond dezelfde tijd als wij een paard gekocht, Lexi dus, en het leek ons toen al heel leuk om bij haar te staan, maar ze hadden toen maar 1 stal. Pas geleden zijn ze begonnen met het bouwen van 2 stallen zodat we dus binnenkort daar kunnen staan! :D

Fijn dat het goed gaat Deborah!

Gister heb ik voor het eerst in 2 jaar weer een gelest, het ging zó goed! Lola liep zo ontspannen! Ben echt heel blij nu <3

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 13:31

Veel plezier vandaag pernille! geniet ervan en zorg voor mooie posities!!

Fijn charlotte dat je alles bij elkaar hebben kan!!

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 14:18

Oooh maar dat is heel leuk, Charlotte! :D Ik dacht misschien dat je je huidige stal niet meer leuk vond en dat je dolgraag weg wilde?
Marjolein en Linde zijn geweest. Was erg gezellig :)) En heb al mogen kijken en zulke gave foto's <3
Dankje, Kimberly!
Tamara, wauwww Andor ziet er echt een hoop beter uit!

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 14:21

pernille hopelijk heb je ze snel al.. en ik hoop dat het je helpt tegen het gemis van abby na morgen!! maarje kan nog wel langsgaan toch??

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 15:41

Succes vandaag Pernille(of wanneer ging ze weg..?) met de foto's! :(:)

Ik heb héérlijk gelest vandaag! Hadden een half uurtje maar waren allebei kapot aan het einde. In het begin veel spanning, er gingen een hoop paarden naar buiten(waaronder zijn groepje) dus alleen maar hinniken enz, maar ik deed gewoon alsof ik gek was en negeerde het allemaal en hij liep ZO fijn <3
Man wat ben ik blij met dat beest! Ging echt enorm goed en ik ben súper tevreden! Volgende week pik ik weer een lesje mee O:)

Heb nu eindelijk eens een keertje vrij op zaterdag dan neem ik het er ook van! Dan volgende week helaas geen buitenrit, maar aan die les heb ik veel meer denk ik.

_Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 16:35

PeerAppel schreef:
Oooh maar dat is heel leuk, Charlotte! :D Ik dacht misschien dat je je huidige stal niet meer leuk vond en dat je dolgraag weg wilde?
Marjolein en Linde zijn geweest. Was erg gezellig :)) En heb al mogen kijken en zulke gave foto's <3
Dankje, Kimberly!
Tamara, wauwww Andor ziet er echt een hoop beter uit!

Ik vind mijn huidige stal wel gezellig, maar er zijn gewoon dingen waar ik niet helemaal tevreden mee ben :o
Fijn dat ze geweest zijn! Ben heel benieuwd naar de foto's :D

SuperAssie schreef:
Succes vandaag Pernille(of wanneer ging ze weg..?) met de foto's! :(:)

Ik heb héérlijk gelest vandaag! Hadden een half uurtje maar waren allebei kapot aan het einde. In het begin veel spanning, er gingen een hoop paarden naar buiten(waaronder zijn groepje) dus alleen maar hinniken enz, maar ik deed gewoon alsof ik gek was en negeerde het allemaal en hij liep ZO fijn <3
Man wat ben ik blij met dat beest! Ging echt enorm goed en ik ben súper tevreden! Volgende week pik ik weer een lesje mee O:)

Heb nu eindelijk eens een keertje vrij op zaterdag dan neem ik het er ook van! Dan volgende week helaas geen buitenrit, maar aan die les heb ik veel meer denk ik.

Fijn zeg! Goed gevoel geeft dat he :D

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 17:03

Fijn Charlotte en Tamara!

Geef je Abby nog een knuffel van mij Pernille? :D

Ik heb vandaag Starwien gereden, ze was super lief en heb heerlijk gereden. Daarna nog even met touwhalster zonder zadel uitgestapt en gedraafd en zelfs een galopje meegepakt, heerlijk ding!

Ook Jens nogeven gelongeerd, toen ging hij er helaas de hele tijd vandoor maar heb het na 45 minuten toch goed kunnen afronden. Heb toen nog lekker gegrondwerkt met hem en ben er achter gekomen dat hij de Jambette kan en terug kan lopen haha.

Kim_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 18:03

wat fijn dat het rijden goed ging tamara!

Kim_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 18:05

fijn dat je met starwien wel lekker door de wei kunt rijden noa. :) klinkt leuk!

ook fijn dat je goed hebt kunnen afsluiten bij het longeren. grondwerk is ook een goed alternatief omdat je nu niet met hem kunt rijden. :)

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 18:43

Ja klopt, vind het ook erg leuk om te doen, alleen Jens vind grasjes intressanter haha. Maar Jambette vind ie wel super leuk

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 08:26

Rustig hier! ( Oke, het is ook heel vroeg in de ochtend :') )

Ik loop zo mee met een hardloop evenement hier in de buurt, is maar 1 km :D Daarna met bijrijdster naar Jens, poging drie om te rijden :') Wij gaan wss in mei als het vakantie geld er is ( typisch ouders om daar aan te denken :') ) hier een set van te kopen en dan de balken zelf schilderen:

http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr

Heb ik eindelijk zelf een hindernis, wil er eigenlijk twee maarja, money money he haha

Edit, zo juist mijn moeder overgehaald om er hier ook 2 van te bestellen dan en 2 grote pionnen te kopen, en dan kan ik aan de slag! http://www.bokt.nl/markt/ad/233915/gema ... pringlepel

Kim_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 08:50

super leuk noa! eigen springmateriaal is inderdaad wel fijn. zelf schilderen is ook nog leuk ook. die houdertjes voor in die pionnen is wel een goede uitvinding zeg! dat kende ik niet.

Kim_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 08:51

Ik ga vandaag een poging doen tot buitenrit met Vrouwke :o

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 09:02

Veel plezier en succes! Ik kende die pion dingen eerst ook niet, maar kwam ze net tegen op de bokt markt

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 09:50

Kim_97 schreef:
Ik ga vandaag een poging doen tot buitenrit met Vrouwke :o

Succes je hebt er goed weer voor

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 10:16

Die houdertjes voor de pionnen hebben we hier sinds kort ook! Volgens mij zijn die ideaal alleen heb ik ze nog niet uitgeprobeert :P
Ik ga vandaag ook weer een buitenrit(je) maken :D
Kim, succes en veel plezier! En noa jij ook succes met Jens :P

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 11:11

Veel plezier Tamara en bedankt!

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 11:19

Wat ideaal die pionhoudertjes! Succes met het hardlopen en veel plezier straks bij Jens!
Veel plezier op buitenrit Kim en Tamara! :D

Vandaag is de dag... :\ Na vanmiddag mag ik officieel niet meer in jullie topic. Ik zal dus in de toekomst jullie ook niet zo heel erg meer spammen, het paard waar ik het dan over heb is immers niet blond maar bruin.
Ik spam jullie eerst wel even met foto's van gister hoor! Als het goed is krijg ik er vandaag een paar. :):)

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 11:21

Je mag gewoon blijven hoor Pernille! Je moet zelfs! Je mag ook gewoon spammen, ik spam ook met Starwiene n die is ook niet blond :) Heeel veel succes vandaag en ik zal aan je denken! Geniet nog even van de laatste uurtjes met Abby!

SaartjeNina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 11:33

Awh, geniet er nog even van!

Die piondingen zijn echt handig! maar dan kan je niet hoger of wel?
veel plezier Tamara!
jij ook kim! en succes
Laatst bijgewerkt door SaartjeNina op 13-04-14 11:37, in het totaal 1 keer bewerkt