Klinkt goed Esther! Ik ben net klaar met alles wat ik moest doen, zo douchen en naar bed, 5 uur gaat de wekker, pfff haha.
De vaardigheid onder zadel is op het crossterrein begreep ik toch? Dan snap ik eindelijk waar mijn ring ligt, volgens mij met die heggetjes rondom. Ring 9
S_uus
Haflingercollega's , ik ben super benieuwd hoe iedereen het gedaan heeft! Er deden toch wel aardig wat bekenden van mij mee.
Birdie60
Geplaatst: 24-08-13 19:48
Ik ga morgen, mijn bijrijdster doet de cross. Word wat want mij haf heeft nooit geen peesbeschermers om gehad. Zou ook echt niet weten hoe die omhoren achter. Dus Mando.... wij hebben hulp nodig.
astridastrid
Geplaatst: 24-08-13 20:21
vrouwke schreef:
Ik ga morgen, mijn bijrijdster doet de cross. Word wat want mij haf heeft nooit geen peesbeschermers om gehad. Zou ook echt niet weten hoe die omhoren achter. Dus Mando.... wij hebben hulp nodig.
Ok leuk! Heel veel plezier (enne... Succes. Met de beschermers).
janouk
Geplaatst: 24-08-13 21:37
Super prestatie her royal badness. Zzdressuur 61, 2% 1 winstpunt, als enige foutloos in vaardigheid Z, 2 winstpunten Dus 2 x 1e.
In de parade mocht janouk met vaandel rijden als eerste na de parade commandant en daarachter 86 haflingers rijden. Kippenvel moment met zoveel haflingers parade tijdens het Wilhelmus. Genieten
Hulde voor de organisatie en alle vrijwilligers ; TOP DAG
Koen_H
Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-13 21:43
Aantal fotos geplaatst op de website,er volgen meer binnenkort.
janouk
Geplaatst: 24-08-13 21:47
Jij bent snel, Koen. Ik zie Ere deelnemer Bas achterop bij Janouk in de ere ronde
Koen_H
Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-13 21:54
Bas is toch elk jaar DE KAMPIOEN van Ermelo en verdient het om als eerste en bovenaan te staan. Nieuwe webmaster nieuwe iedeeën.
East_Valley
Geplaatst: 24-08-13 22:02
Mag ik vragen welke site koen?
Ik heb echt een super dag gehad vandaag, super weer ook =)
Wie weet of er ook foto's zijn gemaakt bij het springen????? Ben erg benieuwd!!! 90 cm rubriek.
haffiebecky
Geplaatst: 24-08-13 22:10
Weet iemand hoe het uiteindelijk is afgelopen met men-ster en dr groom die met het spiegelparcours zijn omgeslagen?
Dit jaar voor het eerst zonder paard aanwezig, weet zeker dat ik volgend jaar weer met paard aanwezig ben. Het kriebelde wel heel erg! Was wel weer een mooie dag! Super organisatie naar wat ik meegekregen heb.
janouk
Geplaatst: 24-08-13 22:13
Er is omgeroepen na de parade, dat de menster met een flink aantal hechtingen gelukkig naar huis mocht. Haar vader, groom, moest een nachtje blijven in het ziekenhuis met een aantal gebroken ribben. Beterschap
Het paard was gelukkig oké op een paar wondjes na op zijn achterbeen. Hij was zo braaf, hij stond meteen stil. Tuig en koets waren heel, al was de boom ontzet.
Paard mag overnachten op Ermelo.
Hulde aan de organisatie voor de snelle hulp en goede zorgen