Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

S_uus schreef:In welk opzicht paardensport verbeteren?
Weet wel dat spieren boven vet wegen he
Maxielover schreef:Hoe hebben jullie je Hafjes gestald ?
Ben er erg blij mee dat Max zo veel buiten loopt, hij vindt het heerlijk en is helemaal gelukkig in zijn kudde. Hierdoor wordt hij ook niet zo gauw stijf wat je op deze leeftijd toch ook eerder hebt. Omdat hij zo veel buiten loopt is hij ook ongeschoren. Wel in het voorjaar en de herfst een regendeken op en in de winter een 200 grams deken. Hij is al een heerlijke pluizebol van zichzelf dus dat is zat !
,met eten komt het in haar mond. das ook niet lekker natuurlijk.
grote stal van 4 bij 2,5 elke dag van 9 tot 5 op het land, elke dag schone stal, voldoende hooi, keuze uit 3 soort brok en bovendien kleinschalig met maar 2 andere pensionklanten. 

.. Ik heb in een "ver" verleden dressuur gereden met mijn hafje.. Maar na enkele jaartjes was ik dit wat beu en zijn we voornamelijk buitenritten gaan maken en wat gaan crossen.. Niemand op de stallingen waar ik afgelope jaren gestaan heb, hebben mij dus ooit zien dressuur rijden en gingen ervan uit dat ik dit ook nooit gedaan heb..

, doen mee met de Pas de deux op muziek samen met vriendin. En zijn de titelverdedigers van vorig jaar. Enige verschil is dat ik toen op de geroutineerde dame mee deed en nu op mn 4 jarige eigen gup. En jawel we doen mee in de L2