Vond de prijzen dit jaar wel veel beter kloppen, heb iig niks fouts gekregen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
S_uus schreef:Ja inderdaad de bekers waren een stuk beter!
Zonder ruil gezeur enzo.
Maar wel vaag van dat ereronde gebeuren, en dat op aanmelding was altijd al tenminste ik weet niet anders.
Volgend jaar spring ik ook mee
Bailey_4ever schreef:S_uus schreef:Ja inderdaad de bekers waren een stuk beter!
Zonder ruil gezeur enzo.
Maar wel vaag van dat ereronde gebeuren, en dat op aanmelding was altijd al tenminste ik weet niet anders.
Volgend jaar spring ik ook mee
InddIk vond het wel jammer dat ik geen ereronde mocht rijden, maar natuurlijk geen ramp. Maargoed, als je dat eerlijk hebt verdiend wil je het eigenlijk ook wel doen. Ik bekijk het nu zo; vorig jaar reed ik een ereronde die niet was verdiend (achteraf) dus ik heb hem al gehad haha
Ik ben vorig jaar geweest en dit jaar en ik vond het springen vorig veel beter lopen. Er is dan gewoon veel meer duidelijkheid over wanneer je mag starten en ik ben zo'n type dat niet zo goed tegen die onzekerheid en het wachten kan. Dan wordt ik steeds nerveuzer.
_clau_1991 schreef:Ik heb niet meegedaan aan onderdelen waarbij je jezelf aan moest melden dus daar kan ik helaas niet over mee praten. Opzich lijkt het me fijn dat je jezelf kan aanmelden maar ik denk dat het ook weer een struikelblok is, want wat als er 3 mensen op dezelfde tijd als jij willen? Je kiest natuurlijk zelf het meest fijne moment voor jezelf en je pony uit en als je dan toch nog een half uur moet wachten, is dat weer niet zo fijn.
Dat je niet met de ereronde mee mag rijden als je geen rozet hebt vind ik ook niet echt eerlijk. Je bent toch ook gewoon 1e geworden?
Ik vind het wel stoer van je dat je mee gaat doen met springen Suus volgend jaar!
Volgend jaar gaat Paulusjuh mee doen met bestgaand he?Anne ging zo gaaf showen met al die haflingers bij elkaar!