Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hafje81 schreef:Tine en Arno,
De laatste tijd veel te weinig met Arno bezig geweest (wegens dochter van 2 maanden), en het is eraan te merken. Mijnheer deze morgen van de stal naar zijn wei willen brengen en toen was het fout... Hij stond recht en maaide met zijn voorbenen naar me (en hij heeft me geraakt, maar niks erg buiten een kanjer van een blauwe plek). Mijn lieve vriend die ik 2,5 jaar heb, heeft dit nog nooit gedaan.. Ben er dus kapot van...
Hafje81 schreef:Tine en Arno,
De laatste tijd veel te weinig met Arno bezig geweest (wegens dochter van 2 maanden), en het is eraan te merken. Mijnheer deze morgen van de stal naar zijn wei willen brengen en toen was het fout... Hij stond recht en maaide met zijn voorbenen naar me (en hij heeft me geraakt, maar niks erg buiten een kanjer van een blauwe plek). Mijn lieve vriend die ik 2,5 jaar heb, heeft dit nog nooit gedaan.. Ben er dus kapot van...
Yvank_ schreef:Ik zou even bitloos gaan Sjemira
Snap dat je je klote voelt Hafje 81
Sally en Yvanka 14-10-2011
Dit is de allerlaatste keer dat ik wat in het haflinger dagboek over Sally zal schrijven. Vandaag is Sally overleden![]()
ik zal haar nooit vergeten ze was ontzettend speciaal voor mij!
Voor het hele verhaal [IM] Dag mijn lieve Sally, ik zal je nooit vergeten!