Ik wil ook springen met peeps, maar ligt er aan of er andere aan het rijden zijn. Het rijden gaat nu heel erg goed maar dan moet er geen ander paard ook in de bak zijn, dan wordt ze erg vervelend. Dan rent ze alleen maar naar de bakrand toe waar achter Kyra staat, denkt ze dat ze haar pikken
Penny pony was laatst een meisje van 8/9 op onze stal aan het kijken voor een haflinger te kopen stond ze bij dream 'mama ik wil die!' zei onze staleigenaar nee die is al van iemand anders. ging ze heel hard schreeuwen en janken MAAM IK WIL DIE! toen kwamen wij dus op stal, kwam dat kind naar me toe ik wil jou pony hebben... euhm, ja dacht dat dus niet.
Cup lekker aan het lopen en een mooie dream foto! haha meisje die dream wou hebben.
Hier mijn barbie poowny : En mijn etterbak, die ik vandaag wel achter het behang kon plakken, wat een verveel zeg pfffff.. proberen te schoppen naar me toen ze aan het hek van de rijbak stond,want ze wou naar mama, tik krijgen en dan beledigd zijn maaar vervolgens gewoon weer vervelend doen.