Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Peelie schreef:haha... tjah als ik dat bespreek met mijn pa dan komt er niks uit want hij kiest vreselijke namen
hilly200 schreef:Wat voor soort naam wil je?Een aparte,een simpele,een moderne?een met een betekenis?
Peelie schreef:Jaa zoiets dacht ik al,maar zoals je eerder zij vind ik GG wel een leuke naam voor een merrie.hilly200 schreef:Wat voor soort naam wil je?Een aparte,een simpele,een moderne?een met een betekenis?
iets met een betekeins lijkt me ondsettend leukVoor een hengstje iets stoers. en voor een merrie iets simpels maar wat wel soepel klinkt... Daar bedoel ik mee dat het niet moet krinken als trien ofzo
meer iets graseus (schrijf ik dat zo goed ?) Voor zowel een hengstje al een merrie dat je denkt "en nou gaat er wat binnenkomen!" In de positiefe manier.
beetje duidelijk uitgelecht?
Peelie schreef:nandor is wel grappig
Ik hoorde laatste de naam Gaiya dat vond ik ook wel heel erg mooi...
Peelie schreef:kreeg laatst Gina te horen... klinkt een beetje saai maar voor gewoon gebruik () wel leuk... HIHI
Peelie schreef:ja dat bedoel ik :p
mischien moet ik daar nog maar even een aanhangsel voor verzinnen dat het wat intresanter klinkt... Namen met een N is erg lastig...
Nandor klinkt wel heel erg stoer. nu ik hem weer teug lees
Peelie schreef:Ja![]()
weet iemand nog sites voor leuke namen??
Peelie schreef:zo ietes... ik heb al een hele boel site gezocht maar nergens echt wat leuks... weet jij nog wat? Met een betekenis is wel leuk
Mystica schreef:Jenny_Arboy schreef:kijk is bij de hengsten van hans van de berg.
zijn echt goede hengsten met een geweldige afkomst.
bijna allemaal gefokt in oostenrijk!
zoal heb je :
- Allacher
- Wallenstein
- Stakkato
en nog veel meer.
kijk anders op : http://www.haflinger.nl
daar zie je de hengsten
Ben jij het promotieteam ofzo?
Ze heeft allang gekozen, bovendien nogmaals zou onderbouwing fijn zijn...
Peelie schreef:Ja![]()
weet iemand nog sites voor leuke namen??
Jenny_Arboy schreef:Mystica schreef:Ben jij het promotieteam ofzo?
Ze heeft allang gekozen, bovendien nogmaals zou onderbouwing fijn zijn...
whahaaa. wat grappig ben jij.
denk je nou echt dat ik hier alles ga lezen
sorry hoor.maar laat mij , miss. handig als ze de volgende x gaat kiezen![]()
hilly200 schreef:spelfoutgraiysfull,als ik het goed heb geschreven