Monica_86 schreef:Mystica schreef:@Monica. Doe jij om half 11 Amber nog?
ehm jah soms nog later

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monica_86 schreef:Mystica schreef:@Monica. Doe jij om half 11 Amber nog?
ehm jah soms nog later
Babsie_Flash schreef:Hallo Lous! Had je geen foto gestuurd dan??
Babsie_Flash schreef:Ik check altijd de paarden voordat ik naar bed ga... moet ik nu ook nog doen natuurlijk
Monica_86 schreef:Lous schreef:Vind ik dat er beter gekeken moet worden![]()
En geen quotes en foto van mij. Terwijl mijn foto zo uit het oude topic te halen was
jah inderdaad heb je gelijk in, maja je bent ook niet veel geweest om quotes over te maken
Babsie_Flash schreef:Mensen moeten ook de foto's naar MIJ sturen voor het volgende deel... ik ga ze echt niet ergens opzoeken...
Lous schreef:Babsie_Flash schreef:Mensen moeten ook de foto's naar MIJ sturen voor het volgende deel... ik ga ze echt niet ergens opzoeken...
Neem dan die uit deel 11 want heb geen foto van mezelf en zit nu onder de puisten
Lous schreef:Weet je fiets de paasei ook hier!!!
Ik ben weg!!!!
Houdoeixxx!!!!
De oude garde doet hier allemaal moeite om het leuk te maken. En de nieuwelingen denken het wel even beter te weten!!!!
De groeten!!!!
Mystica schreef:Gezellig hier.
Waarom heb ik toch die vorige 10 delen gemist?
Monica_86 schreef:Mystica schreef:Gezellig hier.
Waarom heb ik toch die vorige 10 delen gemist?
haha 11
Lous schreef:Sorry de andere topics zijn er ook nog en daar staan genoeg foto's in. Ik was me al langer aan het irriteren aan hier en ben er al een heeeeeeeeeel stuk minder. Dus voor mezelf is het denk ik beter om weg te gaan.
Daarnaast heb ik geen foto's verder van mezelf.
Lous schreef:Dus weet ook niet of ik wel naar de meeting ga komen... moet ik even over nadenken en met Dorien bespreken.
Lous schreef:Das een klein deeltje van de ijsberg. Het gaat om het betweterige hier en de nieuwelingen die het allemaal beter weten en geen moeite ergens voor willen doen....