Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Echwel schreef:Ach Nadya de dame zegt dus dat met 4 beleren veelste laat is....
Waarom dan niet gelijk als veulen, breek je ze voordat ze gevaarlijk kunnen worden
Solleillover ga asjeblieft naar een draversforum en doe niet alsof je er verstand van hebt..

elsie1 schreef:ja raar hé.
Ik wens hier verder niet meer van te horen want het heeft geen zin en zeker geen nut. Want het is wel altijd iets die je kunt zeggen, ik kan dit ook doen maar doe het niet want anders ben ik terug de schuldige. Leuk hé "bokt".
soleillover schreef:ja hoe raad je het...! jij ook al dan? nooit geweten..!
sabby schreef:over de leeftijd ok...dat is zo..kun je moeilijk iets anders van maken...maar dat er ook dingen gezegd worden als' wat zit je in die mond te raggen..lijkt wel of alle kiezen eruit moeten' heeft toch weinig met de leeftijd te maken..?! bovendien is dat knap als je dat kan zien van bovenaf op een flinke afstand..
noeki schreef:elsie1 schreef:ja raar hé.
Ik wens hier verder niet meer van te horen want het heeft geen zin en zeker geen nut. Want het is wel altijd iets die je kunt zeggen, ik kan dit ook doen maar doe het niet want anders ben ik terug de schuldige. Leuk hé "bokt".
Ben ik gek of spoor jij niet??
Jij plaatst dit topic toch.
Jij ropt de kiezen uit de bekkies van je paarden.
Jij spant een veel te jonge haf in.
Wil je dan alleen horen dat het er GEWELDIG uit ziet?
Nou het ziet er dus NIET uit en dat vertellen mensen je hier.
Dat jij een eigenwijze en domme belg (sorry voor het vooroordeel, maar je maakt het hier helemaal waar) bent, daar kunnen wij nou eenmaal niks aandoen.
edit: type vout
soleillover schreef:even voor de duidelijkheid..
ik zou zeggen: iedereen die wat te zeuren heeft > open een speciaal topic en ga niet de topic van elsie1 verknallen..!
noeki schreef:Bekijk het filmpje en de wending op ongeveer 14 seconden maar eens.
Vol gewicht op de linkerleidsel
JoyCiej007 schreef:soleillover schreef:even voor de duidelijkheid..
ik zou zeggen: iedereen die wat te zeuren heeft > open een speciaal topic en ga niet de topic van elsie1 verknallen..!
Had ze het maar niet moeten plaatsen; ze had dit kunnen verwachten, aangezien meerdere topics van haar reltopics zijn geworden, alleen maar omdat ze gewoon een gigantische plaat voor haar kop heeft, en te eigenwijs is om haar eigen fouten toe te geven. Het gaat hier niet meer om meningen, maar om pure feiten.... Als ze nou eens begint om haar eigen fouten toe te geven, en eens begint te denken waarom zo'n beetje álle ervaren AR bokkers het er niet mee eens zijn, zou dat een stuk vriendelijkere, begripvollere reacties opbrengen.
TS eigen schuld dus, als dit topic ook verknald wordt.

Echwel schreef:Jeetje Elsie, nou eens niet alleen de menners, maar ook gewone paardenliefhebbers.
Miss dat die tot je kunnen doordringen.
sabby schreef:waarschijnlijk wel ja..als ik hoor dat er geen verandering komt in de manier van doen..
Helpt toch pas als er daadwerkelijk sancties aan zitten (zoals het niet mogen starten ofzo bedoel ik)..denk ik dan.
maargoed..
soleillover schreef:Echwel schreef:Ach Nadya de dame zegt dus dat met 4 beleren veelste laat is....
Waarom dan niet gelijk als veulen, breek je ze voordat ze gevaarlijk kunnen worden
Solleillover ga asjeblieft naar een draversforum en doe niet alsof je er verstand van hebt..
*cynisme word begaan door verbitterde mensen*![]()
maar even om te reageren... > ik zit ook op het draversforum.. wees niet bang.. en je hebt het recht niet om mij onervaren te noemen (wat je dus eigenlijk wel doet, dat lees IK tenminste duidelijk tussen de regels door).. zowieso... misschien moet je zelf ook eens niet doen alsof je overal verstand van hebt.. zou tenminste de sfeer ten goede komen!