Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arrisje schreef:Ik zal het nu maar vast vermelden (het is dus nog niet zeker!), maar ik ben bezig om 29 maart weer een wedstrijd in Woudenberg te houden. Info volgt nog.
iSaBeLL schreef:Arrisje schreef:Ik zal het nu maar vast vermelden (het is dus nog niet zeker!), maar ik ben bezig om 29 maart weer een wedstrijd in Woudenberg te houden. Info volgt nog.
Lijkt me leuk
2 jaar geleden wou ik er ook heen gaan. Helaas overleed een week van te voren mijn haflinger.
dus wil ik dit jaar het met mijn nieuwe haf gaan proberen
SuSEQ schreef:Het is zoals met alles - onbekend is onbemind. Als er niemand actief bij die vereniging betrokken is die daar wat van af weet, ermee begaan is en bereid is om de handen uit de mouwen te steken, dan wordt dat niet georganiseerd...
Groeten, SuSEQ
Moniek schreef:ja maar iedereen die begaan is met de haflinger weet toch dat ze juist in deze tak van de sport het zo goed doen?
Als je dat niet weet dan heb je volgens mij de laatste jaren op een andere planeet geleefd.
Wallie schreef:12-4... ga ik als het goed is mee doen.. zonder startkaart @ Utrechtse manege... beetje ervaring op doen..!! voor het eerst
Sabine_Axel schreef:Voor als je mee wilt rijden in de Brabanthallen in Den Bosch bij de nationale, moet je eerst voorrondes doen. weten iemand misschien waar en wanneer dat is??
sbdw schreef:Sabine_Axel schreef:Voor als je mee wilt rijden in de Brabanthallen in Den Bosch bij de nationale, moet je eerst voorrondes doen. weten iemand misschien waar en wanneer dat is??
dat ligt eraan uit welke provincie je komt
sbdw schreef:@sabine, eerlijk gezegd weet ik dat niet, bij ons in gelderland is er een soort van wedstrijddag van gemaakt, waar je je kan selecteren. misschien eens kijken op de de site van de kvth?
WarWinNo schreef:weet er iemand waar er allemaal onderlinge wedstrijden georganiseerd worden in zeeland? njah wedstrijden waar je met en zonder startkaart aan mee mag doen want startkaart heb ik niet