Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

zeker niet afknippen hoor

Ik leg altijd zijn voorpluk ff goed en alle plukken manen naar de goede kant voor ik het hoofdstel omdoe, en dan heb ik eigenlijk nooit problemen. In een Haf moet je niet knippen !!!

Maxielover schreef:Ik heb ff in je profiel gespiekt, en minj Haf heeft nog veeeeel langere en dikkere manen en ik heb er ook geen problemen mee !!Ik leg altijd zijn voorpluk ff goed en alle plukken manen naar de goede kant voor ik het hoofdstel omdoe, en dan heb ik eigenlijk nooit problemen. In een Haf moet je niet knippen !!!

Barbie1986 schreef:Maxielover schreef:Ik heb ff in je profiel gespiekt, en minj Haf heeft nog veeeeel langere en dikkere manen en ik heb er ook geen problemen mee !!Ik leg altijd zijn voorpluk ff goed en alle plukken manen naar de goede kant voor ik het hoofdstel omdoe, en dan heb ik eigenlijk nooit problemen. In een Haf moet je niet knippen !!!
Tsja en haflingers moet je ook niet scheren, maar dat heb ik ook gedaan
Maar zelf heb ik geen last van de manen onder het kopstuk en mijn Haf volgens mij ook niet, dus ik laat het lekker zo.

biancailona schreef:hoi margot123
weet je al wat je gaat doen?
groetjes Bianca
Die het derde oor niet knipt![]()