Horsii_mine schreef:willeke16 schreef:jamamr dat star nietk omt
haha naja dan maar volgend jaar
maar dit jaar ga ik zeker foto's maken.
En extra van Wairan he![]()
ik zal mijn best doen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Horsii_mine schreef:willeke16 schreef:jamamr dat star nietk omt
haha naja dan maar volgend jaar
maar dit jaar ga ik zeker foto's maken.
En extra van Wairan he![]()
de school weet al dat ik dan jaarlijks ziek ben haha ... kaartjes kan jet trouwens aan de deur kopen.. zie jullie dan..
felicity schreef:En ik ook.
Moet een knappe man voor mijn merrie uitzoeken.
Weet iemand of het ook mogelijk is om meer info te krijgen over de hengst. Dus niet alleen het gangwerk? Meer de geschiedenis karaker wat voor veulens die fokt enz enz?
De meeste paardenmensen praten graag over hun paard 
..hanka_m schreef:ik zou heen gaan maar zie dat het op een woensdag is
:S
en ik dus gewoon naar school moet..
xxx
Naaltje schreef:felicity schreef:En ik ook.
Moet een knappe man voor mijn merrie uitzoeken.
Weet iemand of het ook mogelijk is om meer info te krijgen over de hengst. Dus niet alleen het gangwerk? Meer de geschiedenis karaker wat voor veulens die fokt enz enz?
als je daar de hengstenhouders aanspreekt na een keuriingsronde( dus niet als ze zo de ring in moeten) dan moet dat goedkomen hoorDe meeste paardenmensen praten graag over hun paard
of bedoelde je het zo niet?
hanka_m schreef:oo op dinsdag kan ik ook niet .. kom uit groningen dus is ook nog ver rijden .. maar ja zit in mijn examen jaar enzo dus kan niet vrij krijgen
. 

Yvonniej schreef:mm vergissing.. sorry
Je hebt gelijk. Waarom doen ze dat niet gewoon in het weekend?
felicity schreef:Als er iemand uit omgeving roosendaal komt en vervoer zoekt. Wij hebben nog plek in de auto.
Dus mede-treinreizigers vanaf dat traject, melden, zoeken we elkaar op in de trein

Stephanie100 schreef:Ik moet aankomende zaterdag werken op de hengestekeuring! Volgens mij moet ik in de hal zelf werken dus ik hoop op een goed uitzicht