Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nynke snapt me 
ingelover schreef:jah ze staat te koop maar niet persé inclusief veulen, het veulen willen we ook wel weer terugnemen
ingelover schreef:ik denk dat bonja wel toe is aan een eigen privé baasje die lkker recreatief met bonja verder gaat..Bonja heeft tenslotte ook al heel wat eigenaren gehad.
maar goed hoop dat ze dan idd wel een leuk baasje vind! ingelover schreef:heb gister van ingrid gehoord, dat bonja waarschijnlijkt wel blijft als ruiterkamppony tenzij iemand haar wil hebben voor de prijs die we er ook voor vragen.
HaffieIngrid schreef:zow, wat een LEUK topic over BONJA.
Ik vind het alleen niet zo grappig dat we ook op dit forum weer allemaal tegen elkaar gaan lopen zeiken. Dus hou daar alsjeblieft mee op en hou dan zeker mijn naam er buiten.
Hilde moest in het begin van mij met sporen rijden, maar dat had hele andere redenen, het gaat nu goed met alle paarden dus geen gezeur meer alsjeblieft.
Magda: Bonja blijft en wordt niet meer gedekt, we gaan haar inderdaad gebruiken voor de ruiterkampen, maar waarschijnlijk niet om te rijden. Ze wordt alleen verkocht als iemand haar echt wil hebben.
Hilde: Artos wordt de komende tijd zeker niet verkocht. Ik ga hem nu lekker doorrijden en daarna wordt hij verkocht voor behoorlijk wat geld, dus dan mag je goed gaan sparen.
al uitgepraat (deels)
HaffieIngrid schreef:nee, bonja is geen ruiterkamppony:p dat klinkt zo slecht, ze is gewoon een fokmerrie die voor de kampen gebruikt gaat worden:p
Artos is altijd al doorgereden geweest alleen hij heeft even een terguval gehad, en nu kan ik gewoon weer verder hoor.
Haha, maarja, uitgepraat:P
Magda ik moet idd weer een keertje mee
HaffieIngrid schreef:@ pauk: ze wordt dan nog wel gereden hoor, maar ik gebruik haar dan liever niet voor de volle 100% als rijpony voor de kampen. Het woord ruiterkamppony is eigenlijk gewoon een woord geworden dat de haflingers inhoud die we voor de kampen gebruiken.
Bonja gaat dan waarschijnlijk gebruikt worden voor de voltige, het mennen en eventueel voor de buitenritten.
blijf je vast iets beter op zitten
ik heb er al best zin in