kekaro schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zo en nu weer normaal graag, met de "normale" gekken
jaajaa normaal he

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kekaro schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zo en nu weer normaal graag, met de "normale" gekken
kekaro schreef:fanny lover neeeeee dies hartstikke nieuw en als je het topic gevolgd had dan wist je dat !
kekaro schreef:fanny lover neeeeee dies hartstikke nieuw en als je het topic gevolgd had dan wist je dat !
TjelleBieb schreef:Nu word ik helemaal panisch.
De mazzol.
fanny_loverr schreef:kekaro schreef:fanny lover neeeeee dies hartstikke nieuw en als je het topic gevolgd had dan wist je dat !
het spijt me, het spijt me![]()
*gaat snel weer weg uit jullie topic*
het spijt me, het spijt me
TjelleBieb schreef:OMG, Deel II bestaat nog géén uurtje of alle @#$! melden zich.*Pissed.
kyrtjj schreef:Volgens mij durf ik vanacht niet meer op stal te slapen.. daalijk bevries ik nog..
Jessiejl0ve schreef:TjelleBieb schreef:OMG, Deel II bestaat nog géén uurtje of alle @#$! melden zich.*Pissed.
*Is alweer weg. Dan niet.
kekaro schreef:kyrtjj schreef:Volgens mij durf ik vanacht niet meer op stal te slapen.. daalijk bevries ik nog..
whahahahaha neem thermodeken mee...of lange onderbroek ofzow
zouden wij de rechten kunnen krijgen over wie wel en niet in het topic kan posten....
dat je ook gewoon berichten kunt verwijderen van die nietsnutten die het nu weer leuk vinden om ineens iets te zeggen.....
van die vast niet blonde mensen die toch te dom zijn om hun mond te houden als hun naam niet op pagina 1 vermeld staat....
van die vreselijke pennytypjes die er voor zorgen dat onze tjelsebiebje (das ook een leuke nick zo !!)
gestresst en overspannen raakt en dus nog meer gaat roken en dus nog minder berichtjes post waardoor het nog langer duurt voordat ze (jaja tjelsebiebje dus) deel 3 mag openen....
zou dat kunnen ??
kekaro schreef:oh en wat ik mijn zoon van 4 al aan zijn verstand heb weten te peuteren en wat bij de rest toch ook wel zou moeten lukken:
zeg geen sorry (of het spijt me) als je het toch niet meent
lotteluvah schreef:AAh kyyr dr komt een enge man en die haalt floris elke nacht uit zijn stalaaaH wat ga jij dan gillen..