Twijfel twijfel, kopen of niet...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 16:54

Klijntje schreef:
Morgen komt ie zeg je...? Een Haflingerruin van 13... En ik neem aan dat 1969 jouw geboortejaar is?
Heet dat paardje niet heeeel toevallig Andreas :D :D :D
Ik geloof zomaar dat jij het paard hebt gekocht waar dit topic over gaat!
Super leuk voor je! Van harte, het is echt zo'n lekker dier <3 Ga maar fijn van hem genieten!

Jup, het is 'm. Heb haar berichten teruggelezen!

Hobbyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 17:12

Hè wat een ontzettend leuk toeval als dat zo is :D
Dan ben ik wel ra-zend benieuwd naar foto's als je hem hebt morgen Anouk en gefeliciteerd met je Haf alvast! *\o/*

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-14 17:28

Whaah, dat is grappig zeg :) Nou, ik kan me dan helemaal voorstellen dat je meteen als een blok voor hem gevallen bent ;)

Anouk1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 22:24

Klijntje schreef:
Morgen komt ie zeg je...? Een Haflingerruin van 13... En ik neem aan dat 1969 jouw geboortejaar is?
Super leuk voor je! Van harte, het is echt zo'n lekker dier <3 Ga maar fijn van hem genieten!

Nou ja zeg, inderdaad!!!! *\o/* *\o/* *\o/* het is Andreas! Nou moet ik jou dus heeeeel dankbaar zijn! Wat een lieverd hè! Ik kan je verzekeren, hij gaat het goed hebben bij mij hoor. :j En als je ooit eens in de buurt bent, gewoon langs komen! :D :D :D

Anouk1969

Re: Twijfel twijfel, kopen of niet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 22:47

Als ik het goed heb teruggelezen; ben jij dan de dochter van bokker Tess? Ik heb jouw moeder op de stal ontmoet toen ik kwam kennismaken en rijden op Andreas :D Zij heeft mij via bokt de gouden tip gegeven _/-\o_ na haar mailtje heb ik contact met de eigenaresse opgenomen en zo is t balletje gaan rollen. Wat een leuk toeval zeg! *D

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 22:55

Tja als er geld voor is hij heeft weidegang met soortgenoten en gewoon even een wat langere pauze , waarom niet als je hem later gewoon kan oppakken. En je vind hem echt leuk. Zou ik het doen. Kinderen worden ook groter.

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-14 08:39

Anouk, ja klopt dat is mijn moeder :)
Nou, het had gewoon zo moeten zijn denk ik ;)
Veel plezier vandaag, spannende dag!

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 10:35

Klijntje schreef:

Dat zou toevallig zijn! Leuk hoor :D

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 10:35

Edit, lees het net.. Haha, mooi verhaal dit :j

Anouk1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 14:09

Majabeestje schreef:
Edit, lees het net.. Haha, mooi verhaal dit :j

Ja zeker een mooi verhaal! Toeval bestaat niet zou ik zo zeggen... :D
Het heeft vast zo moeten zijn haha, net toen ik besloot mijn adv te zetten had bokker Klijntje besloten om Andreas toch niet te kopen en zag haar moeder als eerste mijn adv. :) waarin ik ook nog om een hafje vroeg haha! En dan helemaal apart dat ik met mijn verhaal reageer op haar topic zonder te weten wie Klijntje is en dat het om Andreas ging *\o/*

Inmiddels is Andreas gearriveerd en staat op t land. Hij reageert heel goed moet ik zeggen. Beetje hinniken en toen de trailer wegreed helemaal, maar verder is ie redelijk relaxed. Ik probeer snel wat foto's er op te zetten, maar moet nog ff uitvinden hoe dat precies werkt :(:)

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-14 14:16

Fijn om te horen dat het allemaal goed is gegaan vandaag :) Als je een nieuw/eigen topic hebt zoek ik je daar wel!