Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dat is net zoiets als leeftijd: trek me niks aan van leeftijd, het is wel belangrijk hoe iemand zich gedraagt. Je kan je op je 40ste nog gedragen als een jonge meid van (ok)25 jr, maar sommige lijken wel 60 op hun 40ste.
Nens77 schreef:Naapienaap schreef:Ik wordt volgende week 37...(auw doet best zeer als je het zo ziet staan)...
Sinds mei vorig jaar trotse en superblije maatje van Nico van 14 (Nicodemeus La Ferme)... Nicootje...
Vind zichzelf een hele bink (beetje haf eigen denk ik).. wel goudeerlijk en heel veelzijdig...
Hahaha dat denkt die van mij ook, snuiven, snorken en als een Arabier rond paraderen doet hij graag.
Als er een ander paard langs loopt lekker uitdagen (graven of hengstennek erop en rond stappen haha)
En een knie actie danwauw !
En dan moet je hem onder het zadel zien![]()
Liever lui dan moe haha
Mando schreef:Deze 47 jarige heeft vandaag mee gehobbeld met de wwd hahahaha
Echt leuk altijd zo'n dag
Je weet het als je 35+ bent en je rijdt op een haflinger altijd blijven lachen.
[ Afbeelding ]
En een rondje gesprongen
[ Afbeelding ]
... de lol spat eraf... wat een combi!!! Wordt er helemaal vrolijk van... (en ik zit op werk... dus dat zegt wat... hahaha)
Wendeltje schreef:Jeetje, jij bent vlot geweest.
het was een veearts die haar tanden al jaren heeft gedaan. Ik vind het echt schandalig. Zeg dan gewoon dat je niet weet wat je ermee moet.
Het kan nooit erger zijn dan het was, dus wat moeilijk doen, is niet zo erg.
Vandaag lekker rijden.