Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wel meerdere keren gewassen. Ik was meestal 1x met gewone, goedkopere paardenshampoo zodat de viezigheid er dan al uit is. Vervolgens met Isobetadine shampoo (zeker voor haar sokken ivm ontsmettend effect) en als laatste nog een keer met CM.
's Nachts staart en manen in vlechten en toen aangezien het zomer was, onder een deken met hals. Die ochtend nog een keer overgegaan. Babyshampoo gebruik ik ook soms. Oja en voor in de trailer had ze hier nylonkousen om haar benen en staart
En dan krijg je dus dit:
Jackytje schreef:Ik zweer bij CM Shine in Yellow OutWel meerdere keren gewassen. Ik was meestal 1x met gewone, goedkopere paardenshamoo zodat de viezigheid er dan al uit is. Vervolgens met Isobetadine shampoo (zeker voor haar sokken ivm ontsmettend effect) en als laatste nog een keer met CM.
's Nachts staart en manen in vlechten en toen aangezien het zomer was, onder een deken met hals. Die ochtend nog een keer overgegaan. Babyshampoo gebruik ik ook soms. En dan krijg je dus dit:
[ Afbeelding ]