Witte staart..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

magdabouma

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 20:35

Ik gebruikte voor mijn schimmelshetlander altijd cowboy magic ofzoiets en daarna babyolie van zwitsal. Holp heel erg!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 20:39

Ik zweer bij CM Shine in Yellow Out :D Wel meerdere keren gewassen. Ik was meestal 1x met gewone, goedkopere paardenshampoo zodat de viezigheid er dan al uit is. Vervolgens met Isobetadine shampoo (zeker voor haar sokken ivm ontsmettend effect) en als laatste nog een keer met CM. :) 's Nachts staart en manen in vlechten en toen aangezien het zomer was, onder een deken met hals. Die ochtend nog een keer overgegaan. Babyshampoo gebruik ik ook soms. Oja en voor in de trailer had ze hier nylonkousen om haar benen en staart :P En dan krijg je dus dit:
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Kaatastrof op 16-12-13 20:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Mirjam1202

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-13 20:41

Jackytje schreef:
Ik zweer bij CM Shine in Yellow Out :D Wel meerdere keren gewassen. Ik was meestal 1x met gewone, goedkopere paardenshamoo zodat de viezigheid er dan al uit is. Vervolgens met Isobetadine shampoo (zeker voor haar sokken ivm ontsmettend effect) en als laatste nog een keer met CM. :) 's Nachts staart en manen in vlechten en toen aangezien het zomer was, onder een deken met hals. Die ochtend nog een keer overgegaan. Babyshampoo gebruik ik ook soms. En dan krijg je dus dit:
[ Afbeelding ]

Oeh! Super mooi! Je hebt me overtuigd! Morgen ofzo maar eens even gaan bestellen! :)
Haar sokken heeft ze niet echt vies maar ook niet schoon.. Waar kan je die isobetadine shampoo kopen? :)

Kaatastrof

Re: Witte staart..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 20:42

Gewoon bij de apotheker als ik het goed heb :)

Mirjam1202

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-13 20:45

Jackytje schreef:
Gewoon bij de apotheker als ik het goed heb :)

Oké, niet bij de kruidvat of da? :) Hihi daar moet ik toch morgen nog heen nml ;)

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 20:54

DA zal het misschien ook wel hebben.. Kans is groot. Je kan altijd eens vragen. Geen idee of ze dat in de kruidvat hebben, lijkt me wel sterk.

Mirjam1202

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-13 22:05

Jackytje schreef:
DA zal het misschien ook wel hebben.. Kans is groot. Je kan altijd eens vragen. Geen idee of ze dat in de kruidvat hebben, lijkt me wel sterk.

Dacht miss heeft een drogisterij het, zoals da of kruidvat ;) Maar dan kijk ik ff bij de apotheek :)

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 16:24

Iso Betadine shampoo is toch gewoon betadineshampoo? Dat hebben ze volgens mij bij elke drogist wel :j