Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Imke86 schreef:Mooi barokke haflinger! En wat een reus inderdaad!
Gaaf hoor!
Bij gebrek aan een grote haf (die van mij is 1.50 meter), komt er ooit nog een keer een Shire bij. En een mini shet of miniatuur paardje om te compenseren.
Madeliefjes schreef:Wat leuk, een kind van Wortels Anja! Ik heb de volle zus van Wortels Anja in mijn bezit. En die is nog geen 1.50 m. Haar zus anja is wel een slagje groter. Ik heb toendertijd de keuze gehad uit beide merries en heb uiteindelijk voor die van mij gekozen omdat ze luxer is dan Wortels Anja. De vader Alando, de opa van die van jou is ook geen grote haflinger en redelijk luxe. Ik las dat iemand hier het zwaardere toeschreef aan de Wortels afstamming maar deze merries zijn door stal de wortel geimporteerd uit Duitsland. Ik denk dat dat grote in dit geval bij de vader van jouw reus vandaan komt. Wij hebben overigens ook echt een hele grote haflinger op stal gehad volgens mij ook rond de 1.60m. Daar was die van mij een ukkie bij. Leuk om te zien!
lor1_1984 schreef:Mooi ook dat hij qua bouw nog een echte Haf is.
Zag een aantal jaar geleden een Fjord van om en nabij de 1.60m maar dat vond ik veel meer een rijpaard met fjordenkoppie en -kleur.
Dan vind ik een 'echte' in kingsize veel mooier.
iza_viv schreef:Ik herinner me dat een jaar of 2 geleden de grootste haflinger van Nederland op Horse Expo aanwezig was.
Die was 1.60, officieel de grootste van Nederland.