pagina 2
@SuperLiesje, aah lief

@Marlis, Kyra is echt knap

@_Nero, leuke foto! Ziet eruit alsof ie lekker aan het genieten is

@Pipvl, super fijn dat ie het zo goed doet! Had je topic even bekeken, heel veel plezier daar samen!

@elle108030, mooie foto die 2e!
@AnnemiekvM, ik heb ook echt nog alle foto's van vroeger, per datum op mn pc staan

@Alanaa_, aah bo is echt lief!
@janouk, haha leuk!
@Pipvl, weetje, ik vind zijn manen ook echt super tof

@Nagano, haha wat ben ik blij dat Mika dat niet doet hihi
@Waldemar, leuke haf!

@Crazymel, aah leuk!
@Nagano, leuk!
@savira, hihi ik heb je topic gezien! Ziet er super leuk uit!
(man wat veel foto's!)
pagina 3
@twandeman, super leuke haflinger! Leuk om ook een keer een man met haflingers te zien, ben alleen nog maar vrouwen tegen gekomen

@horsii, oke dat dekje is echt te leuk

@stvieee, wauw die manen zijn zeker weer mooi

@XXsannneXX, wat een super lief koppie!
@Evelyne, wat heeft jouw haf een gave lichte kleur!
@PeerAppel, super gaaf die oude foto's! Zijn foto's om voor altijd te houden

@SaartjeNina, leuk! Lekker zwemmen

@Evelyne, leuke foto! Ken dat wel van die buik, Mika is ook weer redelijk bijgekomen van de paar kampjes die ze heeft gedaan, gelukkig nog niet te erg maar jammer genoeg was ze net weer mooi...
@Alanaa_, super leuke foto's!

Eindelijk afgelopen vrijdag weer bij Mika geweest sinds 4 week.. Ik was op vakantie en toen ik weer terug was was de eigenaar net met 2 kids en Mika en nog 2 andere pony's paar daagjes naar vierhouten, minivakantie.. Dus ik moest nog even geduld hebben voor ik weer naar Mika kon.
Gelukkig was ze dus lekker doorgereden, zoontje had ook nog springwedstrijd gehad dus kon gewoon lekker gaan rijden, en ja dan ga je doen wat je het liefste doet.. springen

En omdat het echt super lekker ging de hoogte ook maar ingegaan, zaten op 85/90 cm(balk lag niet recht)
(still uit filmpje eronder)

http://www.youtube.com/watch?v=00lhVJAz ... uP4lL0YLQw
En van zoontje vd eigenaar moest ik Mika even mee naar buiten nemen om even te gaan racen, want dat wou ze graag en vond ze leuk en hij durft/mag het niet omdat hij haar waarschijnlijk niet houd. Nouja dat hoef je mij geen 2x te zeggen.
Dus die zaterdag Mika opgezadeld en naar buiten gegaan, voordeel van een mooie lange dijk. Ik moet zeggen, ze was super lief, hoefde haar alleen maar beetje aan te moedigen met stem om haar volledig te laten gaan, ze vond het fantastisch! En het voordeel is dat het op film staat.
Op het laatste stukje kun je echt goed zien hoe hard ze ging. Zodra ik hun voorbij was hield ik haar weer rustig in