Golden Summer Competition 2013

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:06

Flurk schreef:
Paulusjuh schreef:
Ja inderdaad, gister wel goed gegaan dus!

Jij ook bedankt voor het compliment over m'n kleding. Dat was ik haha :+

Haha dat wist ik niet
Ja was zo mooi die kleding ben er nog vol van
Wel foto waard

Haha dankje! Nu nog jouw mooie bruine hoofdstel erbij! Haha.

@ Peelie: de ochtendjury was een andere als de middagjury. Ik vond het bij mij ook wel eerlijk geloof ik, maar kan begrijpen dat Flurk daar anders over denkt. Het zag er vanuit de kantine echt wel goed uit. Met name dan de galop! De rest stond ik aan de bar voor mijn traditie op wedstrijd 'patatjesssssss'!

En over dat wat je zegt van de startlijst. Het is wel zo fijn als het gewoon lekker door kan lopen. Ik ben zelf ook een keer ringmeester geweest dus weet wel wat het inhoud. Het is wel iets meer dan een beetje namen opnoemen en heen en weer lopen ;). Misschien moet je zelf eens een dagje meedraaien als ringmeester :D

Overigens niet banketstaaf bedoeld hoor, maar na een dagje meedraaien ga je dingen wel anders zien.

maureen58

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:19

Heb m'n inschrijvingsformulier nét verstuurd voor 25 mei in Heerjansdam in de L2 pony's! Zin in m'n eerste haffiewedstrijd :D

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:35

maureen58 schreef:
Heb m'n inschrijvingsformulier nét verstuurd voor 25 mei in Heerjansdam in de L2 pony's! Zin in m'n eerste haffiewedstrijd :D

Leuk, welkom bij de club

iSaBeLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:38

Ik heb ook mijn inschrijfformulier verstuurd voor de komende wedstrijden *\o/*

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:40

Tja weet je de punten vielen echt zo tegen dat was een domper maar dat kan gebeuren
Het blijft natuurlijk een jury sport
Ik laat echt deze leuke dag hier niet door verpesten maar als dit vaker gebeurd stop ik wel met wedstrijden rijden want dan gaat de lol er echt af. Had dit 3 maanden geleden ook terwijl ik ook in die maand mijn hoogte punt wat punten betreft reed bij een hele strenge jury.
In ieder geval ik heb weer genoten en een ring meester had fijn geweest maar ja hulp ligt tegenwoordig niet voor het oprapen en in deze kleine ruimte was het ook niet echt nodig want je kon keurig zien en horen hoe ver degene voor je was en er lag een klembord met startlijst bij de ingang van de rijbak

Paulusjuh

Re: Golden Summer Competition 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:43

Snap ik helemaal hoor Flurk! Laat je je proeven ook filmen? Ik doe dat eigenlijk altijd :) Leer en zie er enorm goed waar mijn fouten liggen e.d. Als je dan nog niet kan meekomen in het jurycommentaar zou ik eens proberen om de jury aan te spreken en om uitleg te vragen. Mits dat mogelijk is...

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:44

Paulusjuh schreef:
Haha dankje! Nu nog jouw mooie bruine hoofdstel erbij!

Dom ik was mijn wedstrijdhoofdstel vergeten dat hing nog thuis dus reed ik met mijn traininghoofdstel
Normaal gebruik ik een zwart hoofdstel tijdens wedstrijden

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:47

Paulusjuh schreef:
Snap ik helemaal hoor Flurk! Laat je je proeven ook filmen? Ik doe dat eigenlijk altijd :) Leer en zie er enorm goed waar mijn fouten liggen e.d. Als je dan nog niet kan meekomen in het jurycommentaar zou ik eens proberen om de jury aan te spreken en om uitleg te vragen. Mits dat mogelijk is...

Ik doe heel veel aan houding en zit lessen via flexchair en omdat ik nu even druk ben met mijn examen voor school schiet het er een beetje in.
Toen ik jury commentaar las begreep ik wel wat zij heeft gezien en daar zat echt een kern van waarheid in maar om daar dan allemaal 4 voor te geven in plaats van 6 is zuur en de goeie stukken die 7 waard waren kwamen niet hoger dan een 6 dus dan kom je gewoon niet aan zoveel punten
Filmen doe ik inderdaad ook wel eens maar ik heb mezelf gezien in het raam dus filmen was niet nodig haha

Peelie
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 21:19

Paulusje, ik heb heel veel.ervaring in de organisatie van wedstrijden. Juist het secratariaat, ringmeester, terreinmeester en schrijver zijn dinger die ik veel en vaak gedaan heb. Ik weet de ringmeester zijn niet alleen mensen doorverwijzen is. Dus een dagje meedraaien. Hoeveel wedstrijden ervaring wil je dat ik heb? :D

Het is ook geen zuure kritiek, maar gewoon een tip ;)

Hoe waren de punten over all vandaag eigenlijk? Want ik hoor nog niet echt uitschieters in de punten?

KarinL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-13 21:21

Even vanuit de organisatie: iedereen bedankt voor de leuke mensen en reacties! We hebben erg van jullie genoten.. Het was een lange, gezellige dag. Veel lachende gezichten gezien, maar ook altijd mensen die hun punten hoger hadden verwacht...

Inlopen kan altijd en we graag een aansluitend programma creeren voor iedereen. Als mensen zonder afmelden niet komen opdagen, tja dan loopt zo'n planning anders dan van te voren verwacht...
In HJD is zo wie zo een ring meester met 4 ringen tegelijk!

Dus dat komt goed...
Graag zien we jullie allemaal in HJD en Harmelen:)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 21:25

@ Peelie
Begrijp ik uit bovenstaande dat we volgende keer op je kunnen rekenen als ringmeesteren
Super alvast dank

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 21:26

KarinL schreef:
Even vanuit de organisatie: iedereen bedankt voor de leuke mensen en reacties! We hebben erg van jullie genoten.. Het was een lange, gezellige dag. Veel lachende gezichten gezien, maar ook altijd mensen die hun punten hoger hadden verwacht...

Inlopen kan altijd en we graag een aansluitend programma creeren voor iedereen. Als mensen zonder afmelden niet komen opdagen, tja dan loopt zo'n planning anders dan van te voren verwacht...
In HJD is zo wie zo een ring meester met 4 ringen tegelijk!

Dus dat komt goed...
Graag zien we jullie allemaal in HJD en Harmelen:)

Ik zal er zijn en hoop dat ik daar meer punten bij elkaar kan sprokkelen
Moet het wel weer gezellig zijn anders heb ik die punt liever niet
En alleen de gezelligheid

Peelie
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 21:28

Ik zou graag willen, maar ik ga mijn paarden geen uren op de trailer later staan.

Mocht daarin iets geregeld kunnen worden (en in mijn eigen vervoer) vind ik het heel erg leuk om te komen helpen! Ik ben breed inzetbaar. Dat is het punt niet :)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 21:33

Peelie schreef:
Ik zou graag willen, maar ik ga mijn paarden geen uren op de trailer later staan.

Mocht daarin iets geregeld kunnen worden (en in mijn eigen vervoer) vind ik het heel erg leuk om te komen helpen! Ik ben breed inzetbaar. Dat is het punt niet :)

Uurtje ringmeesteren is ook mogelijk hoor, doet iedereen een uurtje is de dag toch gevuld met hele dag ringmeesteren

Peelie
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 21:38

Dan heb ik nogsteeds aanhang wat ook met mij mee is, vandaar dat ik ook rekening moet houden met vervoer. Dan zouden we met 2 auto's moeten komen, maar dan kom ik niet voor een uurtje. Dat begrijp je zelf ook wel natuurlijk.

Maar gezellig flurk. Dan gaan we met zn tweetjes staan! Met 4 (of meer) ringen is dat geen overbodige luxe denk ik zo :j ;)

psst

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 21:46

Ik vond de punten meevallen, had eigenlijk slechter verwacht :o
Had terecht 171 & 168 pnt.

Vond het weer gezellig, en prijsuitreiking was ook al snel, top!
Tot in Heerjansdam! :) (gaat nog wel even flink oefenen..... :P

Floortje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 22:06

Iedereen gefeliciteerd met de punten.

Heb genoten vanuit het juryhok met schrijven vanmiddag! Heerlijk om al die blondjes te zien. Leuk om te zien hoe verschillend ze dan allemaal zijn qua kleur, bouw en bewegen!

Daarna bij mn broer gegeten die in de buurt woont en nu lig eindelijk gestrekt.....geeuw
En dan heb k nog nieteens zelf meegedaan!

Op naar 25mei!

:evaw:

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 08:54

Ik ben benieuwd wie de fotograven waren die naast de bak stonden! Komen die foto's ook online? :)

KarinL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-13 09:41

Alle mailtjes in de mailbox doen me erg goed! het was een lange dag voor ons, maar zulke positieve berichten zorgen dat je weet waarvoor je het doet!

Dank je wel!
De fotograaf zou haar link sturen, dus hopelijk kan ik die vandaag met de uitslagen online zetten!

Zamero

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 12:01

Sorry dubbel post :P
Laatst bijgewerkt door Zamero op 22-04-13 12:06, in het totaal 1 keer bewerkt

kiddokids

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 12:01

vond weer erg leuk.
aangezien ik never geoefend heb vanwege me schouderblessure

wat ik dan ook wel kan zien aan me zesjes ect..en bijschrijving jury
en waar ik straks zeker mee aan de slag ga

en hij vier proeven liep nu ben ik dik te vrede met vorige keer
175 en 178 en vorige keer had ik 164
dus ben al vooruit gegaan..

ik rij momenteel zelfde doe grondwerk en mennen.
belast toch te veel me borstspier met rijden maar hij was nu los gereden door me bijrijdster en ging wel goed.

hij kan beter lopen maar hij is afgelopen maandag behand door de fysio en is nog niet helemaal lekker

Zamero

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 12:02

Hoi meiden. Iedereen gefeliciteerd met hun punten! Ik reageer hier ook weer even. Gisteren een erg gezellige dag gehad en heerlijk met mijn dame in het m1 gereden. Had eerste proef 187 en tweede proef met -2 aftrek omdat ik verkeerd reed alsnog 196 punten. En was 2x eerste van de m1 en m² haflingers :-) Mijn complimenten aan het gezellige secretariaat :D

valiantS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 12:07

Iedereen gefeliciteerd met de punten, en voor degene met een teleurstelling :(:)

Wij hebben al zin in 25 Mei , onze 1e eerste wedstrijd na 8 maanden ellende en opbouwen.
Gisteren hebben we al en topdag gehad aangezien mijn dochter is geselecteerd voor de Mac-ridercup :D
Sorry ego-berichtje :o maar we zijn zo trots op ons blonde man :D

Zamero

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 12:18

gaaf groot gelijk om daar trots op te wezen :D

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 12:29

Gaaf zeg! In welke klasse is ze geselecteerd?