Pfoeh, ik twijfel nu wel. Ik zou zo graag willen maar het kost ook weer zoveel geld. Twijfel, twijfel..
Mloulou
Geplaatst: 13-05-13 18:07
@Klijn ik weet niet wanneer je dat laat doen, maar k heb daar inderdaad wel een paar dagen last van gehad, dus kan me dat advies heel goed voorstellen!
Ik zou zaterdag komen als toeschouwer en mijn camera mee nemen om wat leuke actie foto's te maken. En natuurlijk zelf alvast wat te leren voor als Charlie en ik ooit mee gaan doen maar ik heb afgelopen zaterdag mijn middenvoetsbeentje gebroken.. Ze gaan morgen bepalen of ik gips krijg of dat tape voldoende is. Ik hoop in ieder geval zaterdag te komen kijken, mits ik vervoer krijg. Neem mijn camera dan ook wel mee maar dan zullen het afstand foto's worden. Even afwachten dus nog..
loulou
Geplaatst: 13-05-13 22:51
Ik ga in de plaats van Klijn! Ik heb er super veel zin in
Heb alleen geen haflinger Hopelijk vinden jullie dat geen probleem, anders moet ik hem nog gaan verven
We hebben afgelopen winter meegedaan met de springcursus georganiseerd door onze kring. Dit waren 7 lessen en dat is eigenlijk onze enige springervaring, we vallen dus wel onder beginners
Ik twijfel ook nog heel erg.. Het is zaterdag al en ik heb geen springzadel. Daarnaast heeft mijn haf net een hoefzweer gehad en weten we nog niet zeker of deze er helemaal uit is..
Als ik me niet inschrijf dan kom ik denk ik wel foto's maken. Hernen is voor mij goed te doen op de fiets (mits het niet regent)
HTM
Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-13 12:08
Hier de indeling van de lessen (zijn er 2 geworden door afzeggingen)
Ik zorg voor iets te eten (broodje) en wat te drinken.
Fotografen zijn altijd welkom
loulou
Geplaatst: 15-05-13 20:49
Ik wil hier nog wel even zeggen dat ik er echt niet blij mee hoe het nu gelopen is:
Tegen Klijn wordt gezegd dat ze zelf vervanging moet regelen als ze niet kan. Op haar vraag of het uit maakt dat het geen haflinger is wordt gezegd dat het niet uit maakt.
Ik wil graag in haar plaats en mijn collega's zijn zo lief het hele weekendrooster om te gooien zodat ik mee kan en dan krijg ik vandaag een berichtje dat de les af is gezegd en dat ik niet mee kan. En dan zie ik hier het schema en heeft de eerste groep 4 deelnemers en de tweede groep 5. Zal wel aan mij liggen, maar dan snap ik het niet meer. En ik ben echt best pissig dat zo veel moeite heb gedaan om mee te kunnen en dan doodleuk af wordt gezegd.
Ik hoop dat de andere deelnemers wel een leuk les gaan hebben, maar dat zal vast wel in een les van Rob.
Zoals ik je al in de PB heb gezegd, het spijt me heel erg, maar er zijn een aantal redenen waarom ik deze keuze gemaakt heb. Ten eerste omdat iedereen die in die 3de les zou rijden had afgemeld tussen zaterdag en gister. Dit is erg kort dag om nog anderen te regelen voor de mensen die aangemeld hadden, maar ook voor mij, helemaal omdat het op dit moment erg druk is op de zaak, en ik er weinig tijd voor heb.
Deze mensen die al aangemeld hadden, hadden al betaald, en willen graag hun geld terug, wat ik begrijp, en deze mensen krijgen nu ook hun geld terug. Wel zo eerlijk.
Voor mij was dus de de keuze om Rob te mailen (wat ik gister gedaan heb) om te vragen of het ook 2 lessen konden zijn, of de mensen die aangemeld hadden zeggen dat ze pech hadden, en ik de les door zou laten gaan, en ze moesten betalen als ze niemand anders hadden.
Ondertussen ben jij gevraagd of je evt op de plek van iemand anders wou rijden, maar had ook Gister rond 15 uur kreeg ik bevestiging dat jij mee wou, maar ik had Rob ook al gemaild, waarvan ik vanochtend antwoord had dat 2 lessen ook prima waren.
En het klopt dat er in de 1ste les 4 combinaties staan, en in de 2de 5. Heb hier niet helemaal mijn exacte planning nu liggen, maar als het goed is zijn de eerste les mensen met minder ervaring dan in de 2de les. Daarbij is 5 combinaties van redelijk gelijke hoogte en niveau wel te doen, maar 3 fjorden, een tinker en een KWPN'er dat zal Rob niet op prijs stellen.
En zoals ik je heb gezegd, wil die 3de les best door laten gaan als jij nog 3 mensen weet die mee willen rijden, maar mij gaat dat echt niet lukken om nog te regelen voor zaterdag.
Mloulou
Geplaatst: 17-05-13 07:40
Van 90% kans op regen gister nu naar 60%. Gaat de goede kant op
Trouwens wel jammer dat alle andere mensen met haflinger hebben afgezegd...
Mloulou
Geplaatst: 18-05-13 16:59
Hoi!
Ik vond het een heel geslaagde les! Leuk om lijntjes te rijden en alles dicht bij elkaar waardoor de les gevarieerd was. Hierbij wat foto's. Als jullie nog foto's hebben waar ik op sta, laat het me even weten dan pb ik graag mijn e-mailadres (Ik heb behalve de groepsfoto helaas geen foto's van anderen)
HTM
Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-13 17:24
Fijn dat je het leuk vond. Volgens mij vond iedereen het wel een geslaagde les
En die laatste foto van jou is gaaf!!!
Mloulou
Geplaatst: 18-05-13 17:28
HTM schreef:
En die laatste foto van jou is gaaf!!!
Thanx!
En jij bedankt voor de organisatie he! Als er nog een koudbloedentraining komt, ik wil dit terrein best nog een keer op
HTM
Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-13 17:30
Als ik het organiseer is het zowiezo dit terrein. Veel afwisseling, voor elke combinatie wat mogelijk, en steeds andere dingen. Had nu zelf ook dingen gesprongen die ik eerder nog niet gedaan had.
Maar zodra ik tijd heb ga ik wat regelen, en zal ik dit op bokt zetten (wel in 1 topic dan )