Kasztanka schreef:CoronaLime schreef:En zoals al eerder is aangegeven, wie ben jij om te besluiten wat wel en niet mooi is. Lees net dat je een rotdag hebt gehad, reageer het dan lekker op iemand anders af ipv mensen zo gaan lopen af te kraken, dat siert niemand.
Ik ben wie ik ben en heb evenveel recht al eender wie om mijn mening te geven. Ik heb mijn excuses aangeboden, jij wilt ze niet aanemen, het is jouw goed recht en duidelijk dat ik je gekwetst heb met mijn oordeel over die afschuwelijke sportcoupe, de waarheid kwetst zegt men wel eens, het was niet mijn bedoeling om te kwetsen maar het is normaal dat je je zo verweert in dit geval. Ik ga er niet van wakker liggen hoor, dat je je pony toetakelt moet je zelf maar weten, gelukkig groeien die manen wel weer en zie je van die ravage binnenkort niets meer. Ik denk niet dat je dat nog eens gaat doen want ik kan me niet voorstellen dat de reacties rondom jou positief zijn. Toch heb ik een vraag: hoe heb je dan in godsnaam die manen zo verschrikkelijk geknipt gekregen als dat niet is met een schaar? Getrokken zijn ze zeker niet, mss met een Solocomb, maar zelfs daarmee is het resultaat toch mooier, mss met een keukenmes?
Om eerlijk te zijn, je bent de eerste die er zo over doet. De ''waarheid'' is altijd nog een begrip wat van persoon tot persoon kan verschillen en gelukkig vind iedereen (behalve jij dus) het haar super staan. Een keukenmes laat ik aan jou over, dit is inderdaad met een een solocomb achtig ding gedaan.
Hoop dat je gauw een beetje opknapt, het lijkt me vreselijk naar om altijd maar zo negatief te moeten zijn