Ik vind dat je een hele mooie Haflinger hebt, en dat je het dier uit een rotsituatie hebt gered, zegt veel over jou. Laat je niet kisten door mensen die het 'raar 'vinden dat er wat donkere haren in haar staart zitten. Ze is voor jou vast heel bijzonder en gewoon mooi zoals ze is. De mensen die het niet mooi vinden en er opmerkingen over maken zijn gewoon erg bekrompen.
Leuk, dat artikel over Sooty, ik wist niet dat het zo heette. Heb ik dan een binnenstebuiten-Sooty?
Laatst bijgewerkt door Jetta op 13-04-12 16:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Nee joh! Tuurlijk is dit geen zuivere Haflinger. Zijn mama is Haflinger, zijn papa Am.Appaloosa. Het is gewoon een Haffaloosa! Maar ik vond dat Sooty zo leuk, ik dacht, dat is die van mij, binnenstebuiten!
amsterdam_30
Geplaatst: 13-04-12 16:11
Wat een leukerd enne.. Jouw stalgenootjes sporen niet hoor . Staart van een pony verven??
Ja, dat klopt. Zijn maantop is wel voornamelijk blond en hij is verder een toverbal, in de winter donkerder op zijn lijf en in de zomer lichter, dan worden er ook strepen zichtbaar met donker haar aan de ene kant en een donkere band aan de andere kant.....
Ah joh, laat die mensen lekker kletsen die vinden dat een zwarte staart lelijk is. Het gaat erom dat je paardje mooi van binnen is
Jetta
Geplaatst: 13-04-12 16:34
anneschr schreef:
Ah joh, laat die mensen lekker kletsen die vinden dat een zwarte staart lelijk is. Het gaat erom dat je paardje mooi van binnen is
Zo is het maarnet. Wij hadden op stal ook een heel leuk Hafje staan, die had ook iets donker haar in haar vacht, een beetje als een schimmel, echt een mooi dier was dat. Juist leuk als je paard een apart kleurtje heeft.
Ik weet niet, maar dat is echt iets heel anders. Tenzij jij liever hebt dat je paard last van z'n rug krijgt omdat hij altijd met de neus in de lucht loopt?