Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
X2006DDHS schreef:@ EliseXJoelle: misschien is dit een haflinger met vreemd bloed?
als het goed is staat het op je stamboom papier....
X2006DDHS schreef:@ njiloj: hoe oud is je haflinger? en hoe groot en heb je bewust voor de ST lijn gekozen?
njiloj schreef:X2006DDHS schreef:@ njiloj: hoe oud is je haflinger? en hoe groot en heb je bewust voor de ST lijn gekozen?
Sterre is nu anderhalf jaar en is nu rond de 1.25m schat ik. (dus dat beloofd nog wat!)
Ik ben wel fan van de ST-lijn. Op een of andere manier pak ik daar toch steeds naar terug.![]()
Ik ben begonnen met rijden op een ST-merrie (als klein meisje), daarna een a-lijn hengst gereden, een W-lijn merrie, toen weer ST-lijn, en daar ben ik maar bij gebleven.
) helaas moet er toch ééntje vertrekken alvorens ik deze jongen erbij kan nemen, denk dat ik em zelf nog wel is op de hk (volgend jaar dan) breng als ie bij ons kan komen, hoop zo dat ie niet geruind wordt alvorens ik hem kan kopen,maar heb er ééntje te koop die echt eerst verkocht moet alvorens Stylist te kopen, anders echt téveel hierManon262 schreef:hier is de link : hij heeft 2 advertenties geplaatst en als je naar de foto's kijkt moet het toch echt die Amino zijn kijk maar : http://nl.kapaza.be/antwerpen/goedgekeu ... 837830.htm