ik had vandaag 2 winst in het l1, 182 en 181. was super trots op chanel want had gister voro het eerst weer na 3 weken gereden ( enkel blessure). ze deed erg goed de best vvoor me..
ben erg tevreden ,we mogen nu Z starten,1ste goed voor 184 en 2de 177.
Mirranda
Geplaatst: 14-01-12 21:23
Louise was met Steffan (mijn 18 jarige haf) 2x tweede met 185 en 182 punten. Eindelijk weer een winst. Ze had er heel hard voor getraind, maar mijn ouwetje is nou eenmaal niet de makkelijkste
Liesbethje
Geplaatst: 14-01-12 21:28
Wat goed allemaal, gefeliciteerd! Ik heb heel fijn gereden en 187 en 188 punten in ontvangst mogen nemen, dus ben weer trots op mijn topper
Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten. Als ik het zo lees was het een geslaagde dag! Ik kon helaas niet meedoen...lag op het strand in eilat in israel. Konden alleen deze week weg dusja ik moest afmelden. Ben net een paar uur terug dus zo nog maar eens verder slapen en dan weer naar mn paardenbeest
Is iemand er inmiddels van op de hoogte hoe het zit met het door mogen naar de nationale tentoonstelling in Den Bosch?
oke, nou ja we zullen wel zien. weet ook eigenlijk niet zo heel goed wat de nationale tentoonstelling inhoud, iemand hier weleens meegereden? ik ga de vrieskou na een week strand vanmiddag trotseren en gelijk maar rijden. tis over met het geluilak van floorie en mij van de afgelopen 1.5 maand