om half 2 ongeveer en om kwart voor 5 ongeveer Start in het L2 en in de B
Mando
Geplaatst: 09-11-11 09:40
Mijnt schreef:
Nou die van mij heb ik vandaag achter het behang geplakt dus ik word 3e sorry mando ik heb geen voorlezer, lekker handig!
Je mag mijn voorlezer wel lenen voor het L2. Al weet ik niet of we gelijk na elkaar moeten als er 1 tussen zit kan dat wel of je moet voor de 2e proef een voorlezer geregelen van je voorganger
Nou die van mij zat er al achter hoor maandag... dus jij heb de jouwe ernaast geplakt.. mooi... 2 bollee bobbels in het behang.
Ow hoe laat moet ik dan als jij half 2 moet....
Mijnt
Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-11 12:37
Er gaan denk ik 8 in een uur? Zijn 9 voor mij vanaf half 1. Dus ik moet dan zo rond 10 over half 2 denk ik? Ik weet niet of die tussen ons in nog uitvalt, anders moet jij om kwart voor 2 denk ik?
Ik ga voor spek en bonen mee doen denk ik zo Kan alleen vrijdag nog trainen.. Vanavond zouden we naar de binnenbak te rijden, maar het is zo ontzettend mistig dat ik niet met de trailer op pad ga..
Mijnt
Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-11 19:52
Wat hebben we allemaal toch een goede voorbereiding hahaha, 2 pony's achter het behang, de ander doet voor spek en bonen mee
Ik zou dan ook niet met de trailer op pad gaan hoor Sita
Heb maandag nog gereden, maar ik werk hele dagen (gister, vandaag en morgen) en als ik thuis kom is het donker. Heb geen licht thuis bij de bak.. Dus ja, dan gaan we naar de binnenbak normaal gezien. Maar dat vind ik nu echt te gevaarlijk.. Ik was blij dat ik net heel thuisgekomen ben uit werk.. Misschien dat ik morgenavond nog even kan gaan als ik niet te laat klaar ben met werken.
Had vandaag weer getraind, ging wel fijn op zich. Ga morgen even proefje oefenen. Anders weet ik dat proefje straks helemaal niet
Sita_
Geplaatst: 09-11-11 20:07
Proefje weet ik gelukkig wel, die hoef ik niet te oefenen.. Ben blij dat mijn paard wel gelijk weer ontspannen en scherp op de hulpen is als ik er op stap, ook als hij een paar daagjes niks doet. Maar had graag nog wat extra gesleuteld aan dingetjes. Maar goed, als we net zo rijden als 2 weekjes terug hoor je mij niet klagen..
Hij is de laatste tijd al wat half, of temninste , Beau is Beau niet, hij begon de laatste tijd steeds minder te lopen en was minder vrolijk, minder druk.. Dat vond ik al zo raar maar zocht er niks achter en dacht dat het gewoon even zo'n periode was, en dat hij gewoon niet aan mijn been is. Maar deze week word het alleen maar erger, ook met zweep wil hij gewoon niet meer lopen. Hij drukt zijn kruis omhoog waardoor je helemaal voorover gaat zitten en zijn staart tijdens het rijden continu omhoog maar er komt niks uit, het lijkt dus wel wat kramperig.. Mijn instructrice denkt dat het door de kou komt, dat hij daar gewoon heel slecht tegen kan en daardoor stijf en kramperig word. Ik doe morgen even rustig aan, lekker longeren en dan kijk ik verder, hopelijk knapt hij snel op..
Vooral het verkrampen, niet willen lopen en het kruis omhoog. Het paard kan "flippen" van nierpijn, maar dit soort kleine symptomen zouden ook kunnen. Checken kan sowieso geen kwaad, ik denk niet dat het kou is namelijk zit alles goed in de rug verder? Goede chiropractor erbij gehad en het zadel nagekeken?