Wedstrijden = Invlechten of los?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DanielleLau

Re: Wedstrijden = Invlechten of los?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 10:07

Bitje, Ik zou voor de lengte ook kiezen voor knotten met naald en draad. Dat kan bijna niet losgaan als je ze goed vastzet.
En nog maals ik maak vaak hengstenvlechten bovenhands en onderhands tijdens de training. Maar tijdens wedstrijden vlecht ik in bovenop de manen kam. Op een krukje gaan staan , manen naar 2 kanten verdelen en dan invlechten. Net zoals bij mensen het invlechten wordt gedaan.
Op het einde in een vlecht doorvlechten. Knotje maken en de voorpluk ook een knotje maken. Ik kan bij haar geen knotjes maken omdat ze erg dikke en hele lange
manen heeft. ( waar ik alleen maar trots op ben).
Sucses met vlechten.

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 15:59

maar beau krijgt nu ook steeds langere manen , dus wil ook niet dat ze kapot gaan door de knotten :+

_Denisee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 16:03

ik rijd meestal wedstrijden met een hengstenvlecht aan 2 kanten, net iets handiger dan los met rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 16:31

_Bitje_ schreef:
maar beau krijgt nu ook steeds langere manen , dus wil ook niet dat ze kapot gaan door de knotten :+

Dat heb ik nou nog nooit gehoord :') dat is echt onzin hoor := manen van die van mij zijn nog net zo.

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 16:32

Yvank_ schreef:
_Bitje_ schreef:

Dat heb ik nou nog nooit gehoord :') dat is echt onzin hoor := manen van die van mij zijn nog net zo.

hahah kon wezen dat ze afbreken door het knotten, + haarlak :+

manen aan 2 kanten vlechten, mag dat wel? Ik dacht altijd dat je de manen maar aan 1 kant mag :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 16:34

Ja hoor dat mag wel :j

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 16:45

Okee, dan zal ik de volgende keer even dat proberen :D

Baileysdream

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 17:51

ik heb het de laatste keer de dag ervoor gewassen en strak ingevlochten en de ochtend om 6 uur gaaap!
alles eruit gehaalt en mooi uitgekamt! dan krijg je ook een plaatje! had een 8 voor de verzorging! :D