Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xirisx123 schreef:hangt ervan af hoe de haflinger bereden word enz, de 1 is braaf, de ander weer niet
zilverenmaan schreef:Hi hi
jullie maken het me niet makkelijker:)
Maar dat geeft niet, zo maak je de te beter een goede keus.
Wat ik wel lastig vind is dat je vaak maar moet vertrouwen op wat het baassje zegt, lief braaf paard staat natuurlijk goed in een advertentie , maar je weet nooit hoe dat uitpakt.
Ik zal er altijd bij zijn , ze is nog maar 8 en nog lang niet oud genoeg om zoeites alleen te doen, mijn dochter staat nog aan het begin van haar rijkunsten en dus zal ik er altijd begeleiden en bij zijn.
Ik zal hem ook het meest gaan rijden omdat ze zelf nog niet galoppeerd, dat komt wel in de loop der tijd.
Je zult idd van alle rassen lieverds en boeven hebben, gedeeltelijk door opvoeding en ervaring , maar ook karakter, en als ik daar al een basis in kan kiezen dan ben ik al heel ver.
Anarya schreef:hotchocolat schreef:Het eigenwijs zijn,is dat niet gewoon een pony eigenschap?
Eigenwijs zijn is een eigenschap van pony's die opgevoed zijn door kinderen die niet consequent genoeg kunnen zijn of door volwassenen die te lui zijn om consequent genoeg te zijn.
Anarya schreef:hotchocolat schreef:Het eigenwijs zijn,is dat niet gewoon een pony eigenschap?
Eigenwijs zijn is een eigenschap van pony's die opgevoed zijn door kinderen die niet consequent genoeg kunnen zijn of door volwassenen die te lui zijn om consequent genoeg te zijn.