Nakomelingen Midas Hanja

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ilsje87

Re: Nakomelingen Midas Hanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 20:20

@DDW1190: wauw mooi filmpje!!
@alina: Gefeliciteerd!!

Wat hebben wij allemaal ook geweldige dieren..

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 21:08

Iedereen Bedankt!

Ilse: Dat viel mij ook al op, en niet omdat het broertjes zijn, ze doen het ook goed in de sport zo te lezen! :D

Mauritz is echt een topper, ik zeg overgaan met die hap :D, als je boven de 190 punt rijd ben je imo klaar voor de volgende klasse!

stoer_san

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 21:21

Dat belooft wat voor mijn kleine topper-in-de-dop!

Ilsje; waar blijven de foto's? Ben benieuwd naar je meisje!

Alina1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-11 10:35

Bedankt allemaal :) Ja ik ga nu ook over heb steeds wel hoge punten en hij kan wel wijken en een middengalopje. De jury kwam na de wedstrijd ook nog bij me om te zeggen dat że het een hele nette proef vond en dat Mauritz een leuk beestje is. Hij is ook mooi constant in de aanleuning. Że zei dat ik nog wel meer aan de zweefmomenten mag werken omdat hij dan kan galoperen voor een 8. Maar hij is ook nog maar 4 dus dat komt wel denk ik :)

stoer_san

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 19:46

Dat is leuk zeg, als een jury uit zichzelf de moeite neemt om complimenten te komen verstrekken! Wat zul je trots zijn... En dus toch weer die beweging he, dat is bij de Midas-Hanja kinderen echt een rode draad.

stroobosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 23:20

Alina1989 schreef:
Bedankt allemaal :) Ja ik ga nu ook over heb steeds wel hoge punten en hij kan wel wijken en een middengalopje. De jury kwam na de wedstrijd ook nog bij me om te zeggen dat że het een hele nette proef vond en dat Mauritz een leuk beestje is. Hij is ook mooi constant in de aanleuning. Że zei dat ik nog wel meer aan de zweefmomenten mag werken omdat hij dan kan galoperen voor een 8. Maar hij is ook nog maar 4 dus dat komt wel denk ik :)

Ik vind dit al een geweldige prestatie voor een paard van nog maar 4 jaar.
Dat belooft wat!!

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 08:51

Ja inderdaad :D
Volgens mij heb ik de oudste in Nederland.. ik ben er nog niet ouder tegen gekomen dan 5,5 jaar :+

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 08:58

Onze Larissa is inderdaad ook 5,5 jaar, dat was de eerste jaargang in nederland ;)
Larissa is 1.49cm en Mentos was dat ook wel. Misschien dat die nu zelfs nog iets groter is, die heb ik al een poos niet gezien. Komen beide wel uit een merrie van 1.47cm die aardig groot fokt.
Larissa had ook bakkebaarden, tot we het scheerapparaat er compleet overheen hebben gehaald :+

Judibo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 12:46

Manchester is idd de 1e in nl volgens mij. Heb hem toen ie een week oud was op de hengstenshow gezien. En toen zeiden ze volgens mij dat het t eerste veulen in nl. Was.

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 12:54

Haha wat grappig, toevallig nog foto's gemaakt toen :o?
Maessie: ik zag dat je het zusje van Tirana te koop hebt/had?

Ik heb het bij die van mij eraan laten zitten, vind het wel grappig eigenlijk!
Net even gereden en buitenritje gemaakt!

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 19:48

Dat klopt idd hij heeft toen meegelopen met de hengstenshow. Larissa is een laat veulen van dat jaar, die is pas 1 juni geboren.

@DDW1190: Ja mocht ik een serieus geinteresseerde vinden dan mag ze naar een ander plekje, maar ze zit me niet achter, ze is nog drachtig voor Maart ;) Heb inmiddels al zoveel jonge merries staan waar ik mee verder wil..

Ilsje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 17:03

ik ben nog niet bij senna geweest.. denk dat ik net voor de kerst even heen ga. Dan krijgen jullie de foto's te zien!

Alina1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-11 18:27

Iemand nog leuke foto's?? :D

stoer_san

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 01:30

Nee, sorry... Ben vanavond wel even bij hem geweest, in het stikdonker, tot over de enkels door de blub (bij het hek is het héél nat, verderop in het land is het wel droog hoor) een knuffel halen. Maar foto's maken was echt geen optie om 8 uur vanavond. Gelukkig kwam de kleine man gelijk gezellig buurten, ik hoefde dus niet op zoek, en zijn bles en manen (de coupe pleeborstel is echt nog verrassend wit) lichtten gewoon op in het donker, dus zag hem toch aan komen. Heerlijk getut, kan ik er weer even tegen. Volgende keer maar weer in het licht, dan zal ik een paar nieuwe foto's maken! Ik heb trouwens nog wel foto's van m'n vorige bezoek, staan nog op de telefoon, ik zal ze even op de laptop overzetten, dan kan ik hem spammen hier ;-)

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 12:27

Ilsje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 14:50

Ik ben nog (steeds) niet bij senna geweest.. Ga volgende week denk heen. Dan ben ik in alkmaar voor een paar daagjes. Dan probeer ik weer wat updates te geven.

Manchester ziet er weer goed uit!

Ilsje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 20:12

Morgen ga ik naar senna!! Dan maak ik weer wat foto's..

Ilsje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 16:36

Dag dames!

Nog even snel voor de kerst ben ik op visite geweest bij mijn kleine grote meid!

Hier is senna, ze wordt in april alweer 3 jaar. Nu staat ze nog lekker in de opfok. Het plan is om dr in juli naar ede te verhuizen.

Afbeelding
Hier samen met me moeder

Afbeelding
Pret momentje..

Afbeelding

Dat waren ze weer eventjes..
Hoe is het met de halfbroers en zussen??

stoer_san

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 16:56

Oooow wat is ze leuk! En wat een grote knuffel zeg, zowel in maat als in aanhaligheid! Wat zul je genoten hebben, haar weer even te zien.

Ilsje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 17:02

ja ben ook nog steeds zo blij dat ik toen me andere merrie heb laten dekken en er zo een schatje uit kwam..
Ze is inderdaad behoorlijk aan de maat! Zeker als je rekent dat moeders maar 1.42 is.
Het is zeker een hele grote knuffel! Kan haast niet wachten tot juli en ze naar huis komt. Lekker knuffelen de eerste maanden en boswandelingen maken :-D

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 18:36

wat een knap meisje is ze aan het worden zeg!
Ze lijken allemaal veel op elkaar!!

Hier gaat het gelukkig alweer een stuk beter, laatst had ik een hele grote dip en was ik van plan om hem te verkopen, maar dat gevoel kwam mee bij mezelf vandaan dan dat het door Ches kwam..
Baal nu wel erg dat ik op dat punt ben beland, maar ik heb alles weer teruggevonden qua eigen gevoel!! :)

Ilsje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 19:44

ja idd.. ze hebben wel veel gelijkenissen. Als ze nou ook nog over 2 jaar zo loopt als Ches dan ben ik helemaal blij ;)

Wat goed dat het bij jouw beter gaat! :) gelukkig! Volgens mij hebben we allemaal wel eens die gedachtes om onze vriendjes te verkopen. Ik moet zeggen dat ik nu in zo een dip zit met de moeder van senna.
Maar krijg het niet over me hart om dr echt weg te doen. Wil eerst de zomer afwachten, dan zal het vast weer beter gaan.

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 19:53

Dat gevoel had ik ook! :)
Misschien denk je er in die tijd ook heel anders over :)

Ilsje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 19:57

ja inderdaad... Heb dr alweer bijna 7 jaar dus kan dr ook niet zomaar weg doen.
Ik heb nu ok een leuke bijrijdster die ook met haar gaat lessen enz.. dus dat scheelt ook wel weer.
En in de zomer weer lekker het bos in en de hei op!
Ik vind dat we in de zomer eigenlijk een keertje een meeting moet doen ;-) alle nakomelingen een keertje bij elkaar voor een fotoshoot

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 22:35

lijkt me inderdaad ook gaaf, jamemr dat Midas-Hanja er zelf niet meer is voor dat moment :+