Succubi schreef:Gezellig!. 1 is beter dan geen
haha ja idd, we doen de 15de mee.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
eridinges schreef:Ik zou super graag mee willen doen, maar zit een beetje te tobben met vervoer.![]()
Mijn vriend gaat zijn E bewijs halen, maar ik weet niet of het voor die tijd rond is.
Als er iemand in omgeving Rotterdam een plekje over heeft hoor ik het graag!
En ik betaal hier uiteraard voor en ook de exra kilometers die gemaakt worden om ons te halen
Haf_Kadans schreef:Iemand toevallig uit buurt van Rotterdam die mee zou willen rijden? Ik ga namelijk waars met 2 paardstrailer dus scheelt weer in de kosten
Succubi schreef:eridinges schreef:Ik zou super graag mee willen doen, maar zit een beetje te tobben met vervoer.![]()
Mijn vriend gaat zijn E bewijs halen, maar ik weet niet of het voor die tijd rond is.
Als er iemand in omgeving Rotterdam een plekje over heeft hoor ik het graag!
En ik betaal hier uiteraard voor en ook de exra kilometers die gemaakt worden om ons te halenHaf_Kadans schreef:Iemand toevallig uit buurt van Rotterdam die mee zou willen rijden? Ik ga namelijk waars met 2 paardstrailer dus scheelt weer in de kosten
Succubi schreef:Super!! Hopelijk is dat dan ook opgelost!
En als je een 1 paards trailer hebt mag je vaak ook met een gewoon B rijbewijs rijden.
Als je auto zwaarder is dan het ledig gewicht + laadvermogen van de trailer mag je met je B rijden.