Ik ga dit jaar ook, voor het eerst, zonder paardje, lekker kijken en genieten! Verheug me er erg op! heb zelf een haflingerhengst die in mei 2 jaar wordt, zoon van windspiel. (vol broertje van Wimbley van lovehaffie!) Ben benieuwd hoe het allemaal gaat... en wie weet...
lieverties
Geplaatst: 26-01-11 11:05
Ik ben er ook weer bij dit jaar alleen zonder hengst. Maar ben zeer benieuwd of er goedgekeurd worden dit jaar bij de 3 jarige.
Phrono
Geplaatst: 26-01-11 12:07
Ik kan met iemand mee rijden dus ik ga misschien ook Zonder paard uiteraard
Ik en Doei hebben een hotelletje geboekt scheelt een paar uur vroeger opstaan en is ook gezellig! Echt leuk martine2610 dat je ook komt! Misschien volgend jaar wel met Whiskey? Dan kom ik zeker ook kijken!!!
amazone77
Geplaatst: 29-01-11 18:40
heb vanmiddag mijn kaartje gekregen, ben nog bij de hengsten weeste kijken en ze zien er toppie uit! ben zo benieuwd hoe het dinsdag zal gaan.
Waar vind je de hengsten die allemaal komen? Ik zou graag willen weten of Windspiel komt..
Liefs!
HaffieIngrid
Geplaatst: 30-01-11 15:09
word nu toch wel een klein beetje zenuwachtig hoor. morgenvroeg wassen, dan alles inpakken en rond vier uur richting den bosch. hopen er dan rond zeven uur te zijn, mannetje lekker op stal zetten, even naar het hotel, inchecken en eten, dan weer terug naar de brabanthallen om de laatste check te doen en dan slapen en volgende ochtend weer vroeg in de benen. hebben we vorig jaar ook gedaan en wel gemerkt dat het voor de hengst wat beter is om even een nachtje bij te komen van de lange reis en niet om vier uur 's ochtends van huis te moeten. tot dinsdag degenen die komen!