Amanda schreef:themuisje schreef:vind ik ook hoor
is denk ik ook meer een gevoel. maar ik heb heel vaak het idee dat mensen die een paard uit een weiland plukken, er afentoe een wedstrijdje er mee rijden ook vinden dat hun een sportpaard hebben. dat vind ik jammer tegenover de mensen die echt met de sport bezig zijn. maargoed iedereen beleefd de sport ook anders
En dat vind ik nou jammer
Ik train mijn haflinger serieus, wil gewoon dat hij dressuurmatig goed loopt.
Ik start af en toe een wedstrijdje, omdat ik dat leuk vind voor de afwisseling en eens te kijken waar we staan. Maar ook springen we, VD'en en rijden lekker buiten.
Ik vind ook niet dat ik een sportpaard heb.
Maar ik vind mijn trainen wel sportgericht.
De site is volgens mij bedoeld om te laten zien dat haflingers wel degelijk geschikt zijn om te starten. Dressuur, springen, aangespannen of wat dan ook. Er bestaan zoveel vooroordelen over haflingers die niet in de sport horen. En deze site laat zien dat dat wel degelijk kan.
Daarnaast heeft volgens mij iedereen hier onwijs lol met zijn of haar pony en is er trots op.
Dus waarom niet?
nou, dan kan jij toch zeggen dat je een sporthafje hebt? maakt mij niets uit hoor. als jij het zo beleefd. ik heb echt respect voor jullie en zeg hellemaal niet dat jullie je paard uit het weiland plukken en er wedstrijden mee gaan rijden, en vervolgens zeggen ''ik heb een sportpaard'' ik zeg alleen dat het hier heel veel gebeurd en dat ik dat zonde vind. mag toch? maar daardoor vroeg ik me af wanneer jullie een haf een sporthaf vinden

maar dat is wel duidelijk nu, bedankt daarvoor. is verhelderend