Lonka1 schreef:dat is idd Bo.....
maakt ons niet uit of hij 100% haf is...gaat om het principe van deze wedstrijd. dit was een doelgerichte actie van iemand die weleens een hoop stennis kon maken als lotte doorging. er liepen nl ook haflingers die ook niet 100% waren,maar die vielen niet in de prijzen,dus heb je niks te vrezen....dat is wel duidelijk geworden na enkele telefoontjes.de klager en de leden van de organistatie kennen elkaar!!
komen elkaar dan ook regelmatig tegen... en wat betreft mijn mening of zeker weten.....er was daar iemand die tegen me zei:ik snap niet waar ze zich druk overmaken met dit paardje,er lopen hier wel meer met ander bloed zal ik je zeggen...maar ik kan niet teveel zeggen maar er speelt nog het een en het ander mee waarom dit is gebeurd.
wat nog het belachelijkste is dat er vreslijk gebeld werd om er achter te komen hoeveel % vreemd bloed er in mag zitten...toen wij weggingen wisten ze het nog niet!!!
Ik heb dit topic even doorgelezen en vond het wel tijd om hier even een reactie te plaatsen want er onstaan hier allemaal misverstanden.
Ten eerste is er nooit een klager geweest over Bo, ik vong wat op in de wandelgangen en wilde geen praatjes achteraf hebben dus ben eerst naar iemand van het bestuur gegaan om te vragen hoe dat zit, diegene wist het niet, toen ben ik naar jullie toegegaan om te vragen wat de afstammelingen waren, maar dat wisten jullie niet, wel dat het een 100% haflingers waren, maar achteraf zit er dus wel vreemd bloed in wat jullie niet eerlijk vertelde, toen heb ik voor de zekerheid nog iemand anders van het bestuurd gebeld om te vragen hoe het precies zit.. Het is zo dat er wel steeds meer naar gevraagt word, en hier nog niet een regel voor is, dit gaan ze wel voorstellen op de landelijke vergadering.
Zolang dat nog niet bekend is mag bo gewoon mee doen met de DAH wedstrijden en meedingen aan de dagprijzen. En het is ook absoluut niet waar dat ze uit de competitie zijn gezet (dit las ik ergens anders op bokt) maar als je mee wil dingen aan het kampioenschap moet je lid zijn van DAH (wat ik heel logisch vind) en dat zijn ze niet, er zijn meerdere mensen die niet lid zijn dus ook niet mee dingen aan het kampioenschap..
Achteraf is het allemaal wel wat raar gegaan, en hebben zich er wat mensen mee bemoeit wat niet de bedoeling was, mijn exuses daarvoor!
Maar ik wil wel nog even duidelijk zeggen dat er geen klager was en dat hier absoluut geen sprake is geweest van doelgerichte actie!!