Charaz schreef:Zo de wedstrijd is weer voorbij, Azra heeft erg goed haar best gedaan en ondanks de kou heb ik het ook naar mn zin gehad.
Azra liep lekker door en ik kon er in de proef goed aan rijden. Helaas wel in beide proeven een keer fout gereden maar toch nog 180 en 175 punten en daarmee 2e en 3e geworden.
Bij het inrijden hoorde ik wel mensen die hoogst beledigd waren over de paspoort controle, en een grote mond... rot jury dit, flauw dat. Sorry hoor maar als je wedstrijden rijdt dan is het je eigen pakkie an om alles in orde te hebben en te controleren.
En dan zitten te mekkeren dat het flauw is, de enige die er flauw waren waren degene met een grote waffel die hun papieren niet in orde hadden.
Deze controles zouden er veel vaker moeten plaats vinden!
De teleurstelling dat je niet kan starten is natuurlijk ook zeer groot.
Het is ook zeker niet leuk als je mensen moet diskwalificeren als het niet klopt. sterker nog, ik baal daar enorm van en het maakt je leven als jury er niet makkelijker op.
Wel verbaast me het hoge aantal mensendie het niet op orde hebben (was vandaag 30 procent). Voor mij een reden om meer te gaan controleren want blijkbaar hebben de vele publicaities in paard en sport niet voldoende geholpen.
Los van dit alles vandaag een paar hele leuke haflingers gezien waar ik lekker veel punten kwijt kon. Die super in balans en in de aanleuning liepen. En dat maakt je dag dan maar weer een beetje goed.