Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Peelie schreef:ik vraag me ook echt af hoe Nash er over 3 jaar uit ziet, dan is hij een 3/4 jarige hengst
Yvank_ schreef:Leuke spullen gekocht dus
Ga jij ook naar de keuring in Assen zaterdag ?
Nathalie83 schreef:Yvank_ schreef:Leuke spullen gekocht dus
Ga ervan uit dat dat tegen mij was
Ja zeker ga ik heen!!! Eerst ff bij Athosja langs bij stal van steenbergen (en natuurlijk Avalon weer ff knuffen) en dan ga ik ff heen. Blijf niet heel de dag, want ga in de middag naar me verzorgertjes
Nathalie83 schreef:Yvank_ schreef:Leuke spullen gekocht dus
Ga ervan uit dat dat tegen mij was
Ja zeker ga ik heen!!! Eerst ff bij Athosja langs bij stal van steenbergen (en natuurlijk Avalon weer ff knuffen) en dan ga ik ff heen. Blijf niet heel de dag, want ga in de middag naar me verzorgertjes
Peelie schreef:Moyra, hij blijft zo lang mogelijk hengst, dan groeien zo veel mooier uit...
Voor de KVTH kan ik hem niet goed laten keuren vanwegen het vreemd bloed, maar misschien wel in belgie, en in duitsland kan ik ook langs gaan...
amazone77 schreef:wat leuk!!!veel paardjes hebben daar de naam van steenbergen haha is ''mijn'' willem na de eigenaar vernoemd?
moyra schreef:Peelie schreef:Moyra, hij blijft zo lang mogelijk hengst, dan groeien zo veel mooier uit...
Voor de KVTH kan ik hem niet goed laten keuren vanwegen het vreemd bloed, maar misschien wel in belgie, en in duitsland kan ik ook langs gaan...
Dit schijnt ook niet helemaal waar te zijn gail.
Ik heb daarom gekozen voor de middenweg en word bo volgend jaar zomer van zijn mannelijkheid afgeholpen.
Zo krijgt hij toch een beetje het zware , wat hij toch al genoeg heeft, en krijgt hij ook een mooie hoogte , wat hij ookal heeft![]()
Verder wil ik mandarijn ook welkom wensen