Rianne_ schreef:Oké.Nou, als je er een gekocht hebt: wel even showen he!
Zal ik zeker doen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
vosje456 schreef:Rianne_ schreef:Ik vind het er meestal niet heel mooi uit zien, maar het is net hoe je gebouwd bent.als je een lang bovenlichaam hebt steek je zo uit.
Ik ben zelf 1.74 en heb een Haf van 1.47. Zij heeft wel hele ruime gangen en een vrij lange rug waardoor ik het zelf wel goed vind staan.Zou gewoon 's foto's laten maken op een hafje als ik jou was, kun je het zelf beoordelen!
Ik heb geen haf in de buurd en op de manege zijn dr ook geen haffies ,heb er wel 2x op een haf gereden 1e x ronde om de camping toen ik nog maar 7 was en de 2e 3 jaar geleden in oosterijk....En de lengte is sinds die tijd erg gegroeid...
vosje456 schreef:Maaikee43 schreef:Ouderwetse zijn breedEn wat kleiner.
Moderne haf word meestal groter gefokt ja.
Je heb grote en kleine.
Ik rijd er op een van 1.55 ofzo?
En ik ben 1.60
Maar je kunt altijd kijken, en even op een Hafje gaan rijden? Om te zien of je het zelf wel lekker vind. En dan ook van andere meningen krijgen.
Maar in iedergeval veel succes
Ik weet wel zeker dat ik ze lekker vindt rijden want toen in oosterijk was ik er niet meer van af te slaan en mijn verzorgpony heeft vlgm ook iets in van een haf maar wel heel weinig maar ik geloof van wel. Maar idd ik zal als het eenmaal zo ver is wel wat proefritjes op een haf moeten maken jah
aerdenhout1 schreef:Waar woon je??
Ik heb een Haf die vrij komt voor een ambitieuze amazone.
Start M2 bij de paarden.
Chico is niet te koop, maar wel te laese, met eventueel overnemen in de toekomst
vosje456 schreef:liesjelief1 schreef:dat kan gewoon hoor.
Alleen zou ik persoonlijk geen luxe type pakken,
maar een beetje een ouderwetse,
doordat die groffer zijn,lijken ze ook wat groter & ziet dat er wat mooier uit als je zo lang bent
Heb je(of iemand anders die dit leest) misschien 2 hele duidelijke plaatjes die het verschil zeg maar goed kunnen laten zien want op google krijg ik het niet echt goed te zien kwa verschil.... Maar bedankt voor je reactie !!!!!