Ik ga ook denk ik Moet nog even kijken wat ik doe qua paarden. Misschien neem ik de ene dag Wolder de andere dag Goldy mee. (Goldy gaat sowieso denk ik, heb wel zin in een cross en in een springparcours, maar ook wel in dressuren)
VivaLasDivas
Geplaatst: 25-12-09 19:37
Ik zit ook beetje met vervoer! Is er soms iemand uit omgeving Helmond-Lieshout-Gemert waar ik evt. mee, mee kan rijden??? Uiterraad staat daar een vergoeding tegenover
iSaBeLL
Geplaatst: 26-12-09 01:14
marguerite schreef:
Ik ga denk ik ook wel meedoen,vind het altijd leuk op haflingerwedstrijden,dan ga ik dressuur{M1} en springen{80 cm?}
Nog een concurent met dressuur
marguerite
Geplaatst: 26-12-09 09:14
iSaBeLL schreef:
marguerite schreef:
Ik ga denk ik ook wel meedoen,vind het altijd leuk op haflingerwedstrijden,dan ga ik dressuur{M1} en springen{80 cm?}
Nog een concurent met dressuur
Jij heb toch ook in Ermelo en Heerjansdam gereden?
zou wel heel graag zo iets mee willen maken met mijn haf maar helaas is bij mij het probleem dat ik geen eigenvervoer heb:(
iSaBeLL
Geplaatst: 26-12-09 21:20
Nessie schreef:
Ik dressuur als ik ga dressuren ook mee in het M1 met Goldy (Tenzij we dan M2 zijn, maar ik heb nog geenéen wedstrijd gepland dus denk m1)
jij start aankomend jaar toch ook bij de paarden?
Nessie
Geplaatst: 26-12-09 21:21
Ja Ga ook Sgw erbij doen
Ik ga denk ik beide dagen, maar allebei maar met 1 pony, moet dus even kijken wanneer ik met wie ga. Ga met Goldy Dressuur+Springen of Dress.+Cross en met Wolder dressuur+ springen?!
Laatst bijgewerkt door Nessie op 26-12-09 21:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik weet het ook nog niet,M1 of M2,ik heb nog 6 wedstrijden gepland staan en als ik er 10 heb in de M1 ga ik over naar M2
melody93
Geplaatst: 27-12-09 12:08
Als ik kom start ik waarschijnlijk beide dagen in de L1 (ponys cat D, officieel ), en denk wel dat we meedoen met springen (vorig jaar vergat ik een hindernis ) Dan waarschijnlijk 60 of 80 cm, over 60 komt ze makkelijk heen... De hindernissen waren gelukkig ook niet zo eng Cross doe ik niet meer, dat was net iets te zwaar voor d'r na zo'n lange dag...
Hebben jullie na opgeven wel een bevestigingsmail gehad?
lauraenabe
Geplaatst: 31-12-09 17:33
Nessie schreef:
Ja jammer hé! Ik dacht er wel aan zondag met Wolder te komen kunnen we samen lachen bij het springen met onze toppers
jah wordt leuk die springtalenten
Ik zat te twijfelen of ik 60 cm zou springen maar het is een kleine bak en de hindernissen staan vrij dicht bij elkaar en abe gaat nogal los als hij 60cm moet springen dus voor de veiligheid doe ik toch maar 40 cm
Een vriendin heeft ook 2 hafjes, misschien krijg ik mijn ma zover dat ze die mee wilt nemen, ik denk niet dat ik erop rijd want voor het zicht ben ik wat te... ehm. groot