Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
XxStellaxX schreef:Ja leukerds hè?! We hebben er dan ook niet heel slecht bloed achter zitten.
Maar ik denk dat als ik nog een betere hengst kon vinden en een super mooie grote haflinger merrie dat deze kruising nog geslaagder kan. Ik zou sommigen nog iets luxer en hoger willen zien. Iets langer op de benen. Maja dat zijn toekomst plannen voor als ik ooit een eigen stal heb hahaha! vooral de laatste 2 vind ik erg mooi! het laaste veulen (2008) vind ik qua bouw echt super!
OKHannes schreef:Fritsiej, wat voor een karakter heeft die van jou? Hannes en Turbo (die van stella) hebben dezelfde (bonte) paps maar een ander karakter.
Fritsiej schreef:OKHannes schreef:Fritsiej, wat voor een karakter heeft die van jou? Hannes en Turbo (die van stella) hebben dezelfde (bonte) paps maar een ander karakter.
sorry voor de veel te late reactie. Maar mijne heeft een opvliegerig karakter. Om het nou totaal opvliegerig te noemen, kan eigenlijk niet. Hij heeft op sommige momenten een hele rustige bui. Maar vooral is hij erg bezig, druk, onderzoekerig en stoer. Altijd maar zich matcho gedragen.
Er was nog iemand die zij dat mijne het meest op een haflinger leek. KloptHij heeft de kleur. Maar de echte bouw blijft eigenlijk een beetje uit. Nu hij toch wel redelijk goed in training staat komen zijn spieren wel erg om de hoek kijken, maar hij is smal gebouwd, niet al te hoog, maar met een moeder van 1.46 en een vader van 1.52 is dat natuurlijk ook niet echt te verwachten. Als je echt naar de details kijkt dan heeft die totaal niets van een haflinger. Kurk maar dan ook echt kurk drogen benen, hele fijne beentjes en een hoge straat groei, die die ook regelmatig erg hoog draagd. Ook zijn koppie is niet die van een echte haf. Klein neusje, geen lang hoofd.. alleen een groot voorhoofd!
Vind het veder echt heel leuk om de andere gekruisde varianten te zien! Echt heel leuk!