Jammer genoeg kan ik hem niet op mijn eigen Haf zetten, aangezien zij ziek is... anders had ik alvast een voorproefje kunnen laten zien..

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Charaz schreef:Een arabier spreekt mij ook niet aan, dat karakter is niet hetgeen ik zoek. Ik zoek meer een koel in de kop paard.
Erretje schreef:Mijn Haf-kruising is ruim 1,65, maar haar vader is een haflinger en haar moeder een grote KWPN-er. De kruisingen die ik ken zijn allemaal niet heel groot, de grootste is nu ong. 1,57, dat is een Haf-mama met een Groninger hengst.
RamOnaa_17 schreef:Charaz schreef:Een arabier spreekt mij ook niet aan, dat karakter is niet hetgeen ik zoek. Ik zoek meer een koel in de kop paard.
ben ik het helemaal mee eens.
en heb al zo'n heethoofd
Succubi schreef:Blijf je paardje een beauty vinden Erretje!
@DeniseM: Ik raad een rocky mountain horse aan
Veelzijdig, karakter dichtbij die van de haflinger, wat groter en een extra gang. Plus dat ze ook érg mooi zijn en ze beiden mooi kruisen met elkaar
Mystica schreef:Veel mensen vinden dat niet zo logisch hoorAls je hier de vraag stelt, welke hengst goed bij je merrie zou passen, krijg je 9 van de 10 keer: die od die wat die is zo moooooooi, of dat is de pappa van mijn paardjeeee.
Je zag het hier in het topic zelfs.Iemand zei dat Wallenstein een hele goede keuze was. Beetje jammer dat de vader van de merrie van de TS Wallenstein was