Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maar de tweede proef ging als vanouds. Ondanks dat wel twee hetzelfde aantal punten: 181. Had verschil verwacht... Zit nu op L2+10 en mag net als Marguerite M1 gaan starten, maar dat doen we lekker nog niet. Heb namelijk in heel 2008 wel 2 lessen gehad en nog geen enkele keer M1 oefeningen gedaan, dus dat wordt hem niet. Bovendien zitten er nog teveel L2 onderdelen in waarvoor we slechte cijfers halen, zolas midendraf, middengalop en wijken...
, doe de volgende keren ook weer mee.
MirjamN schreef:Leuk Isabell, en jullie zagen er toppie uit! volgende keer hebben jullie vast winst!
En charaz, sorry, heb niet op de dekjes gelet... er was er eentje die echt veel ranker was dan de andere, was jij dat soms?

MirjamN schreef:Dan weet ik het ook niet meer! Volgende keer dan maar, charaz!
mrtien-belle, ik heb het gezien ja, die doen het niet meer. Kijk anders eens op http://www.mirjamnelisse.come2me.nl. Daar staan wel geen dressuurfoto's, maar wel van mijn überstoere Haffie in het water! Moet er hoognodig weer wat aan doen, maar druk met andere dingen, dus de site loopt een beetje achter... Er staan ook nog wat foto's op http://www.trecgo.come2me.nl van de TREC-wedstrijd die ik aan het organiseren ben. Liefhebbers om mee te doen welkom!
Charaz schreef:Ik ben ook weer terug, de accomodatie viel me 100% mee. Was alleen aan de late kant waardoor ik niet goed had losgereden (en vd week ook weinig gereden ivm het weer) dus mijn pony vond het nodig om na het halthouden te blijven staan na een tijdje kreeg ik de handrem er weer af maar dat heeft ze zo'n 3x gedaan in de 1e proef.
Was 2x 2e met 171 en 175 in het M1 viel me dus nog alles mee.
Mrtien_Belle schreef:@roos: gefeliciteerd met je punten, je rijden zag er heel netjes uit hoor!
Vind jouw haffie trouwens heel veel weg hebben van mijn haffie, toen ik hem zag.. echt leuk
Heb even in je profiel gespiekt en inderdaad... een look a like
Wie is de vader van je haflinger?? En welke klasse rijd je volgende keer mee?nijland schreef:wij zijn ook net weer terug.
vond het weer gelukkig erg meevallen en we hadden mooie resultaten.
Jorian (mijn zoontje) was 2x eerste met 193 en 191 punten,dus we zijn dik tevree met zijn eerste L1 wedstrijd.

Ro0sje schreef:Mrtien_Belle schreef:@roos: gefeliciteerd met je punten, je rijden zag er heel netjes uit hoor!
Vind jouw haffie trouwens heel veel weg hebben van mijn haffie, toen ik hem zag.. echt leuk
DankjewelHeb even in je profiel gespiekt en inderdaad... een look a like
Wie is de vader van je haflinger?? En welke klasse rijd je volgende keer mee?
En hij kennelijk met mij, want hij doet echt zijn best en is met de TREC ook best wel een crack!
Hoewel ik een groot fan ben van haflingerhengst Wallenstein. Ik vind hem zooooo mooi en zijn nakomelingen zijn 9 van de 10 keer om te kwijlen....