Even snel een foto post

Bijleespost pagina 299
@ esther1o1 hmm vervelend van je zadel! Mijn moeder is zadelmaker en wij hebben bij Nowin net zolang gezocht en weer gekocht en verkocht totdat we een zadel hadden gevonden dat niet meer deed schuiven. We hebben nu een Letek en deze is echt perfect! Schuift niet naar voren, achteren of links rechts. Norwin is rond in het totaal heeft dus niets om een zadel steun te geven en heeft van vroeger uit zadel en singel dwang gekregen omdat hij voordat hij van ons was een slecht passend zadel had gehad. Zodra een zadel schuift kan ik het vergeten dan raakt hij in paniek en lig ik er naast. Dus een zadel wat schuift zie ik zeker als niet goed passend. En wat ook helpt is een anti slip pad en een anatomische singel. Succes!!
@westhof en hoe bevalt het bit

@mignonne2403 vervelend dat dutchie het zo warm had

@esther1o1 fijn dat het zo goed ging! Veel plezier op vakantie!
@mandarijn hopelijk gaat het goed met de fysio! Iig fijn dat je iets meer duidelijkheid hebt.. Sterkte!
@ Westhof mooie foto

Vervelend dat hij zo moet wennen maar zeker dat het door het bit komt?? Meestal reageren ze daar toch niet zo heftig op als de overgang niet zo groot is.
Gelukkig ging het dus met stap training beter!
Ik laat 1x per jaar de fysio komen kan misschien ook helpen net even de spiertjes losser maken ?
Succes!
@ Flurk wat heerlijk aan zee

@mandarijn o vervelend