Ik wil ook nog op vakantie naar Lissabon, schijnt ook zo mooi te zijn En ik zou nog graag vrijwilligerswerk doen in Afrika voor een maand ofzo, en dan nog naar Londen, en met de paarden op vakantie, naar zee, nou eigenlijk naar de bergen met mijn eigen paardjes dat lijkt me ook heel mooi.. Pfoe ik wil zoveel
Haha nou je hoeft je voorlopig niet te vervelen Margot!
Ik ga elk jaar naar Renesse toe, en daar heb ik het echt naar m'n zin! Wil volgend jaar met Nib daar naar toe gaan, ken de omgeving daar (véél ruiterpaden) en leuk uitgaan enzo.
Hmm ik denk dat ik alle paardjes moet uitmesten, want Marianne (eig Nib + rest) is denk ik bij haar ouders.. Dus daar ben ik wel even mee bezig. Dan Nibbit & Mike rijden, en daarna nog even nieuwe plek inrichten voor dekens etc. Genoeg te doen!
jSophiaF
Geplaatst: 26-12-10 00:54
vreend ????
ik hoor van iedereen dat ze prachtige ogen heeft.
Wahida heeft het ook, al kan je het hier niet goed zien
van de zomer
paar uur oud
Die van Wahida gaan net zo worden als dr moeder ... dr oogjes, hahahahaha, ach ze wordt al bijna een kopietje van dr moeder, dr kont heeft ze al, hahhaha
Wat een schattige foto van Wahida paar uurtjes oud!
Ik help eigenlijk standaard met uitmesten! In totaal 15 stallen en opzich ben je er zo doorheen (stro). Maar nu zijn alle waterbakken ook nog eens bevroren dus alles met emmers! Dat kost wel veel tijd!