heeft die nou al gebeld ?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dlientjuh schreef:ben benieuwd wat de zadelmaker te melden heeft
heeft die nou al gebeld ?
Lous schreef:Maar weer ontopic, want dit heeft geen zin. Daarnaast ga ik zo maar weer even naar mijn bedje, want als ik langer blijf zitten, dan is mijn toetsenbord straks vies denk ik.
dlientjuh schreef:Lous schreef:Maar weer ontopic, want dit heeft geen zin. Daarnaast ga ik zo maar weer even naar mijn bedje, want als ik langer blijf zitten, dan is mijn toetsenbord straks vies denk ik.
nou echt wel we moeten het uitpraten.. maar jij omzeild het altijd
lotteluvah schreef:
Massimo ziet er ook goed uit. Ook weinig tot geen uitlopend kussen
lotteluvah schreef:Ik wordt morgen gebeld of ze iets in de winkel zouden hebben wat in die buurt komt. Anders wordt het een op maat gemaakte fryso van 1500 euro ben ik bang.
Ze vonden het zadel opzich netjes liggen. Maar ik merk dat ze onder het rijden er echt last van heeft. Dus vertik ik het om zo door te rijden.
Babsie_Flash schreef:lotteluvah schreef:Ik wordt morgen gebeld of ze iets in de winkel zouden hebben wat in die buurt komt. Anders wordt het een op maat gemaakte fryso van 1500 euro ben ik bang.
Ze vonden het zadel opzich netjes liggen. Maar ik merk dat ze onder het rijden er echt last van heeft. Dus vertik ik het om zo door te rijden.
Wat is Fryso ook weer voor merk? een Kieffer ofzo/Stubben/iets anders?
Ik heb er wel vaker van gehoord.
Succes Viet!
Lous schreef:Maar nog niks gehoord van de zadelmaker en hoe is het verder met je opa??
dlientjuh schreef:Lous schreef:Maar nog niks gehoord van de zadelmaker en hoe is het verder met je opa??
hey eerste reactie sinds 3 topics op een ander