Pff, balen Mandarijn

Dieren houden het hier nog wel aardig uit. Katten en hond zoeken zelf hun plekje wel. Voor de cavia's en het konijn hebben we wel extra schaduw gecreëerd. Flesje koud water in het hok hielp niet, daar waren ze bang voor

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Sanne schreef:Esther dan is het geen goed passend zadelEen goed passend zadel schuift niet!
Maar misschien een idee om er een gel pad ofzo onder te leggen?
Mandarijn schreef:Ik ga me niet mengen in de zadeldiscussie.
Esther, volgens mij zag ik je vorige week nog bij de paardenbemiddelaar. Op een woensdag. Kan dat?
Spook had zichzelf vanmorgen gepaneerd. Had d'r gedoucht en vervolgens even in de paddock gezet. Hop, paard zwart.
Die andere dierenarts was gister trouwens geweest.
Westhof schreef:Ik ga me er ook maar niet in mengen. Niet genoeg verstand van
Ben zelf aan het sparen voor een nieuw/ander veelzijdigheidszadel voor Wes (mag best tweedehands zijn, als het er maar netjes uitziet). Ben me daarom nu wel al een beetje aan het verdiepen in zadels en het aanpassen ervan. Huidige zadel schuift zonder bontje en is simpelweg gewoon oud en aan vervanging toe. Heb al wel een zadelpasservice op het oog die me aanspreekt. Nu nog even flink doorsparen
Heb vandaag al wel een nieuw bit gekocht (dubbelgebroken bustrens) en ik heb ook een nieuw hoofdstel besteld, de Rambo Micklem Competition
Lekker voor SpookHoe is het gegaan met de andere dierenarts Claudia?
Char_lotte schreef:Wat fijn dat Dutchie misschien in de binnenstal kan!
Je kan ook een vochtig laken over het dak van het hok heen leggen, dat hebben wij ook
Bedankt Esther en Christa
Dat een schuivend zadel niet past ben ik het niet helemaal mee eens. Ik heb nu een goed passend zadel voor Lola (wel western) en die schuift ook.
Zo'n gelpad eronder zou wel kunnen werken ja!