Heb echt zalig gereden. met opzadelen was ze stront vervelend, wou niet om kon douwen wat ik wou dus tegen me princiepes in een tik met de zweep gegeven, daarna ging ze heel tijd irietant doen zodra ik wou aansingelen dus nog een tik gegeven en ze was hierna gelijk heel braaf. Bodyoprotector van stalgenoot om gedaan en gaan rijden. Nou ze was echt super braaf. Liep heel netjes, heel fijn in de aanleuning, heel licht in de mond, gaf goed stelling.. half uurtje gereden en stukje buiten uitgestapt met stalgenoot, die niet zo held is buiten. gingheel goed. Dus ik heel fijn gereden en stalgenoot stukje naar buiten geweest wat ze heel goed deden.
Pff, we zouden voor een plekje gaan kijke voor kyra. Maar zijn allemaal huizen ook meerdere op een erf. En we zouden moeten bellen als we er bijna waren omdat er hele grote kans is dat je op t terrein van de buurman zit en die worden dan heel erg boos. Dus wij bellen net is het een verkeerd nummer? Ze zeg nou als je daar naar opzoek ben heb je de verkeerde aan de telefoon. Dus nu maar naar huis rijden en degene die adverteerde(zijn ex) een bericht sturen...
Mooi dat het rijden goed ging vervelend van het verkeerde nummer hopelijk krijg je snel bericht
vandaag weer een deken rijker geworden haha een mooie trainings deken van isabell werth
shilady
Geplaatst: 14-01-12 19:50
Lekker hoor doranka ! Ik was altijd helemaal gek vd dekens van BR
Ooh girlies ik blijf verlieft op deze http://www.speurders.nl/overzicht/diere ... t_index=45 Meschien binnenkort nog een keer een bod doen Maar zag op bokt ook nog een leuke welsh partbred tk staan dusja even goed nadenken waar ik ga kijken haha
Nou er uiteindelijk toch geweest. Degene die geadverteert had had haar eigen nummer gegeven ipv van die man van het boerderijtje. Toen we na heel lang daar hadden gestaan en doen op weg naar huis en toen belden ze om excuses te maken en het goede nummer door te geven. Het is wel ver maar ziet er wel goed uit. De paardjes zien er super uit en genoeg ruimte om lekker te rennen en spelen. Een stuk meer bewegingsruimte als in de opfok. Het is gewoon bij een man thuis, die de paardjes voor en na ze werk verzorgd, en ze lopen bij nat weer dag en nacht buiten in een 20x40 bak, stenenpad/stuk en dan een kleinere paddock. Zijn nu vanaf 10 voor half 7 onderweg en moeten nog zo'n 10 km naar huis:p
shilady
Geplaatst: 14-01-12 21:20
En hebben jullie besloten er te staan? en kost het minder dan de opfok?
Marlis
Geplaatst: 14-01-12 21:23
shilady schreef:
En hebben jullie besloten er te staan? en kost het minder dan de opfok?
Ht zag er goed uit en aardig iemand. Hebben zn nummer slapen er nog even over, geen overhaaste beslissing.
fitany heeft heel veel maar heel stijl net als farah
shilady
Geplaatst: 15-01-12 13:58
Ja tis leuk die veulentjes met hun ondeugende koppies en krulliehaar afentoe denk ik nog wellis...........
farahtjuh
Geplaatst: 15-01-12 15:09
haha daan dat denk ik elke dag ( van had ik er nog maar 1tje )
zo onze kudde is weer compleet ze staan weer alle 4 bij elkaar dus ikke weer helemaal blij vamorgen met fanny lekker buiten gereden toen met farah effe in de bak gereden en net lekker fitany genuffeld in het land.
men paps heeft een paar land foto's gemaakt dus die zal ik hier effe plaatsen. ben echt wel een beetje trots op mijn mooie kudde paardjes misschien een beetje ego maar toch
idd ze worden allemaal groot maar toch vind ik dat ook wel erg mooi heb het met farah mee gemaakt fanny was al goed een jaar maar toch ook groot zien worden wel super en dan helemaal dat gevoel wanneer je er de eerste keer na 3 jaar wachten eens op gaat rijden
shilady
Geplaatst: 15-01-12 15:51
Ja idd soms vind ik het jammer dat het zo snel is gegaan die veulentijd maar ik ben ook wel blij dat ze nu groot zijn en niet meer zo bang als dat ze als veulen waren
idd al is fitany wel al heel erg gouw volwassen aan het worden maar is ook wel weer heel erg stoer
ben ook erg benieuwd hoe ze er uit gaat zien als 3 jarige
nts19
Geplaatst: 15-01-12 18:27
zo even naar kyra kijken.
knappe paardjes van farahtjuh ook weer op de foto! leukleuk!
Vandaag weer eens actief geweest! Weer op de fiets naar stal gegaan! doe het nu al 3 dagen vind het best knap van mezelf * auto doet het gewoon hoor*. vriendin was al klaar met haar paarden en toen heb ik die van mij even goed gedaan. Lely trapt en doet lelijk als je onder haar oksels zit.. misschien lastig plekje ofzo.. maar ga het even afleren want krijg elke keer een klap bijna! Daarna mariska gedaan en we zijn haar gaan longeren! staat al ruim een 2 maanden stil ofzo Naar het zand gelopen 10 minuten is dat van stal even gelongeerd en toen ben k erop gestapt.. even een half uurtje bezig geweest.. de rotonde gedaan 10 minuten verder is dat en weer terug naar stal gegaan. Anders kreeg ze straks elke keer zo'n bui van oh daar rennen en hop naar huis! het ging erg goed! volgend weekend weer longeren en dan zondag proberen te rijden. Waarom in het weekend? Omdat ik het alleen niet durf en me vriendin kan voor de rest niet want zij is er pas in de avond. en wil maris niet te vaak rijden ben bang dat het weer fout gaat.