Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sita_ schreef:Wat is het dan precies..
chipieke schreef:Dames, hulp nodig!
Vriendin van mij staat bij mij op de wei met een mooie bruine andalusische hengst... Nu zei ze ooit voor de gein dat ze hem wel eens op mijn haflinger wilt zetten voor een veulen. Nu meent ze het ook echt! Dus wat zouden jullie doen... Haflinger kruisen met anda of niet?
Maar ik vind het sneu iets te fokken waarvan ik geen 100% zeker van kan zijn dat het een toekomst heeft. Het is ook geen meerwaarde voor mijn merrie en ikzelf hou het sowieso niet. 
Dus dat is het probleem niet, maar inderdaad, voor mij is het een nee... Moet het haar alleen nog wijsmaken
Als ze echt een veulen wilt van mijn merrie mag het wel maar zijn alle kosten voor haar en vraag ik natuurlijk ook een vergoeding voor het feit dat ik extra zorg moet dragen voor mijn merrie zoals vaker langsgaan om te checken of alles in orde is. Mijn merrie is extreem dominant en laat niemand buiten mij en mijn vriend in de stal of in de buurt, dus de eerste paar maanden zal ik dan ook degene zijn die voor zyta en het veulen zou moeten zorgen, dus ik vind het geen super idee, maar wou toch even bevestiging
Er zijn namelijk mensen die me voor gek verklaren om het niet te doen.
Er zal toch DA enzo bijmoeten, en stel als ze straks geveulend heeft, wie weet mag er dan helemaal niemand bij.. Voed ze het veulen heel beschermend op en is t straks ook zo'n draak..