knabbelgirl schreef:ik ga niet over pb dingen zeggen als ik het vind, en weet dat zo'n beetje iedereen hier dat vind. Is meteen een goede test of ze echt bijleest
vind ut nogal kinder8tig maja wat wil je met een topic met alleen kleintjes

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
knabbelgirl schreef:ik ga niet over pb dingen zeggen als ik het vind, en weet dat zo'n beetje iedereen hier dat vind. Is meteen een goede test of ze echt bijleest
Roma_4ever schreef:jij bent niet dom hoor naomie ik vindt niet dat jij je aangesproken moet voelen
suusiejj schreef:mieske schreef:Suus Als je wat tegen me hebt, lees dan lekker over me heen
En ga geen trieste pbtjes sturen..
jonge je bent echt zon triest persoon jij he ,, serieus loopt hier net een paar weken en dan al denken te kunnen vertelle hoe en wat? wrom omdaj een kind hebt?
heb je het hier mis, ga over je dochter/zoon maar mama spelen niet over mij
suusiejj schreef:knabbelgirl schreef:ik ga niet over pb dingen zeggen als ik het vind, en weet dat zo'n beetje iedereen hier dat vind. Is meteen een goede test of ze echt bijleest
vind ut nogal kinder8tig maja wat wil je met een topic met alleen kleintjes
knabbelgirl schreef:suus als je hier alleen komt om te rellen blijf dan weg, het was hier hardstikke gezellig en ga er ook niet meer op in
mieske schreef:![]()
Ik speel helemaal geen mama en vertel helemaal niet hoe en wat ?
Volgens mij zie je ze vliegen..
knabbelgirl schreef:suus als je hier alleen komt om te rellen blijf dan weg, het was hier hardstikke gezellig en ga er ook niet meer op in
suusiejj schreef:mieske schreef:![]()
Ik speel helemaal geen mama en vertel helemaal niet hoe en wat ?
Volgens mij zie je ze vliegen..
volgens mij kun jij beter gaan vliegen
knabbelgirl schreef:en nog 1 ding, je ziet dus dat iedereen die hier NU rondhangt, het met me eens is wat jody betreft
suusiejj schreef:knabbelgirl schreef:suus als je hier alleen komt om te rellen blijf dan weg, het was hier hardstikke gezellig en ga er ook niet meer op in
oho d8 dat ik hier eerder liep dan jij en meende zelfs net van 1 van me medebokkers te horen dat jij al een keer eerder eruit gevlogen bent hgier?
knabbelgirl schreef:OMG Mariska, doen wij aan de subtiele tour hier?
knabbelgirl schreef:weet niet
wacht, betekend dat niet: watjesniet zeggen wat je denkt en dat soort oliebol?
knabbelgirl schreef:ja sorry ik laat me dus echt niet de les lezen
sorry als ik het nu voor de rest verpest maar ja
We hebben: Gebruikers op dit forum: _shelley_, dlientjuh, IlseBot (new), knabbelgirl, Naomi_Haffie, xLariss en 2 bezoekers
en een meelezerDorien
xLariss schreef:Ik zet ff de paarden binnen
Naomi_Haffie schreef:macaroni is niet lekker