Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anseltje schreef:Lous schreef:Alleen de zomer zelf is nog ver te zoeken![]()
Jive zou zondag de wei op gaan, maar het weer blijft slecht en er staan op sommige plekken grote plassen op de wei. Als het nou vanaf morgen beter zou worden
Ja hé, het is idd Kweer. Gister is vianne ook ff de wei op gegaan, wordt ze lekker dik van
Ik heb liever een té dik paard, en dat op 'diëet' zetten ofzo, dan een té dun paard met veeeeeeeeeel energie die je elke dag móet rijden!
Maarja, vianne is zoo lief
Was laatst bij miek slapen, en toen rond 11e nog naar stal gegaan, lag m'n paardje lekker te slapen. Dus ik heeel voorzichtig de deur open maken, en naar d'r toe kruipen. Oew ik ben zoo verliefd op m'n knolletje
Lous schreef:Lief he als ze zo zijn! was een paar weken geleden ook met Goos. Het was warm en na het poetsen ging hij natuurlijk meteen rollen. Toen bleef hij liggen. Ben ik bij hem gaan zitten en toen legde die mijn hoofd op mijn schoot. Ben toen blijven zitten en zijn hoofd zitten aaien, heeft hij een tijdje bijna met zijn ogen dicht op mijn schoot liggen suffen
Lous schreef:Kan nog wel even blijven. Zit al vanaf kwart over negen in mijn pyama achter de compu. Moet zelfs nog ontbijten
JoDy1991 schreef:haha cool
ik ga weer simsen doeii
JoDy1991 schreef:haha cool
ik ga weer simsen doeii
Lous schreef:JoDy1991 schreef:haha cool
ik ga weer simsen doeii
Adios, hasta luego!!
SmeeJ schreef:Wij hebben hier voor het huis een doodlopende straat, en nu ligt onze hond midden op straat
Maar de hele straat weet dat yentl niet aan de kant gaat dus gaan ze om haar heen
Anseltje schreef:Haha, vriendin van mij heeft ook zo'n leuke hond. Komen er auto's aan, loopt plukje gewoon vrolijk de weg op en gaat lekker op de weg liggen. Als de auto's lang genoeg hebben gewacht, gaat ze weer opzij
Stom beest
Weet er iemand veel van haarverzorging af?
Anseltje schreef:Die van die reclame met 100% verzoring![]()
Neeh zonder grappen en geinen
Ik wil iets kopen voor m'n haren stijlen. Een masker ofzo, en wat ik dan het beste kan gebruiken